logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Pepsi: Thirsty for more

  PR 18.04.2024, przeczytano 396 razy
ilustracjastrzałka

Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-pepsi%3A-thirsty-for-more,403906,artykul.html

Nowa identyfikacja wizualna

Odważna czcionka, żywa paleta kolorów oraz charakterystyczne, pulsujące tło. To właśnie wyróżnia nowy design Pepsi. Światowa marka przechodzi aktualnie największy od ponad 14 lat rebranding. Odświeżone logo to ukłon w kierunku fanów Pepsi, podkreśla zarówno nowoczesny, jak i styl napojów z lat 70. i 80. Marka zdecydowała się także wprowadzić do swojej identyfikacji wizualnej elementy digitalowe: ruch i animacje, które nadają całości dynamizmu oraz skojarzeń z rytmem i energią. W ten sposób nowy branding doskonale odzwierciedla wartości Pepsi – otwartość i nieograniczoną radość. Warto zauważyć, że choć zmienił się wygląd produktu, to Pepsi zachowało ten sam świetny smak uwielbiany przez konsumentów na całym świecie.

Globalna kampania “Thirsty for more”

Od ponad stu lat Pepsi konsekwentnie stawia na innowacyjne i kreatywne rozwiązania, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom. Młodzi konsumenci są dzisiaj bardziej wymagający względem marek. Nie tylko chcą o nich słyszeć, ale i doświadczać. Marka Pepsi, zainspirowana pojęciem „acts, no ads” swoją strategię komunikacji opiera na działaniach, miejscach i kontekstach, gdzie nadrzędnym celem jest czerpanie nieskrępowanej radości z zabawy, którą zapewnia brand. Przewodnie hasło kampanii „Thirsty for more” przejawia się w niestandardowych i innowacyjnych rozwiązaniach, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i interakcje skupione na konsumencie.

Ideą naszej kampanii jest dostarczenie konsumentom pozytywnych emocji, aby mogli wspólnie z nami świętować kluczowy moment – globalny rebranding marki . Wychodząc naprzeciw ich oczekiwani om chcemy dawać możliwość doświadczania tego czym dla nas jest Pepsi i czerpania maksymalnej, nieskrępowanej radości i zabawy poprzez interakcję z brandem. Dlatego w Pepsi stawiamy na otwartość i jesteśmy , tam, gdzie są nasi konsumenci. W miastach na cały m świecie pojawia się branding Pepsi w nowej i nietypowej odsłonie . Już niebawem będzie można go zobaczyć również w Polsce. – dodaje Ania Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

Implementacja w Polsce

Kampania Pepsi, prowadzona pod spójnym globalnym hasłem "Thirsty for more", wystartowała w Polsce w marcu i będzie trwała aż do jesieni. Marka rozpoczęła swoje działania od komunikacji w TV, digitalu, na kanałach własnych w SoMe oraz od zorganizowania otwartego wydarzenia dla fanów Pepsi w Varso Tower. Podczas tego wyjątkowego spotkania, mającego miejsce przy spektakularnej panoramie Warszawy, oficjalnie zaprezentowano odświeżony logotyp Pepsi oraz nowe hasło aktywacji.

Kampania obejmuje wszechstronne działania digital, jak i tradycyjne, szerokozasięgowe media, uwzględniające TV, reklamy OOH wykorzystujące innowacyjne murale z elementami LED i farbą UV oraz aktywacje influencerskie, których efektem będzie m.in. limitowany drop. W najbliższym czasie w największych miastach w Polsce odbędą się również liczne aktywacje ambientowe. Fani marki mogą wypatrywać w przestrzeniach miejskich interaktywnych puszek prezentujących nowe logo marki oraz spektakularnych cyfrowych wizualizacji. Konsumenci będą mieli również możliwość zanurzyć się w rozszerzonej rzeczywistości typowej dla świata Pepsi. Zeskanowanie kodu na wybranych nośnikach outdoorowych przeniesie konsumenta do AR zaimplementowanego na Instagramie. Nie zabraknie też dobrej zabawy, którą zapewnią specjalnie zaprojektowane baseny z kulkami czy imprezy kulturalno – sportowe. Z myślą o osobach ceniących rozrywkę pełną adrenaliny marka przejęła w Energylandii jedną z najważniejszych atrakcji: najwyższy i najszybszy Mega Roller Coaster, który obecnie dostępny jest pod nazwą Pepsi Hyperion. Plan działań promocyjnych obejmuje również sponsoring wydarzeń muzycznych, między innymi SBM FFestival. Miłośnicy muzyki będą mogli odwiedzić specjalną strefę Pepsi, usytuowaną w pobliżu miejsc koncertów. Nie zapominając o fanach sportu, zaplanowano także produkcję strefy Pepsi podczas trwania Superpucharu UEFA, którego marka została oficjalnym sponsorem.

Za przygotowanie strategii komunikacji, stworzenie idei kreatywnej na rynek polski i digital odpowiada Feeders Agency. Działania PR i eventowe zostały powierzone Flywheel Public Relations. Zenith Polska odpowiada za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów. Z kolei akcje samplingowe na terenie całej Polski koordynuje Ewesa - Brand & Customer Experience Agency.

Źródło: PepsiCo Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
Nykiel, Swoboda i Jones w odpowiedniej proporcji dla marki o.b.
Ruszyła nowa kampania Kenvue, właściciela marki o.b. ProComfort, według konceptu opracowanego przez agencję PRO/PORCJA.
Hands Up Confidence - Feeders Agency z kampanią Old Spice
Feeders Agency i Old Spice wystartowały z nową kampanią Hands Up Confidence, kierowaną do pokolenia Z. Kampania podbija charakterystyczny dla Old Spice humor, łącząc markę z festiwalową sceną muzyczną i pasjami Zetek. Dzięki Old Spice, czujesz się pewnie i świeżo bez względu na to, jak długo imprezujesz i podnosisz ręce do góry, kiedy tylko masz na to ochotę.
GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamowego
W swoim tradycyjnym czerwcowym raporcie „This Year Next Year. 2024 Global Midyear Forecast” GroupM opublikował najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Prognoza globalna przewiduje wzrost w tym roku aż o 7,8 %, do 989,8 mld dol. To spora pozytywna korekta wobec przewidywań z grudnia 2023 r., kiedy to holding prognozował na 2024 r. wzrost o 5,3 %. Tak...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764