logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Pepsi z okazji 25-lecia albumu "Bad"

  PR 28.09.2012, przeczytano 4013 razy
ilustracja

Agencja Digital One przygotowała dla marki Pepsi projekt z zakresu social media, wspierający działania Pepsi związane z wizerunkiem Michaela Jacksona. Aplikacje konkursowe w Facebooku i NK.pl wprost nawiązują do 25-rocznicy wydania przez Jacksona kultowego dziś albumu „Bad”. Do wygrania w konkursach m.in. skórzane kurtki Bad oraz wycieczki dla 2 osób do Londynu na Michael Jackson The Immortal World Tour by Cirque du Soleil.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-pepsi-z-okazji-25-lecia-albumu-_bad_,16775,artykul.html

Digital One przygotowała także Key Visual akcji, który będzie wykorzystywany zarówno w mediach społecznościowych, jak i innych działaniach promocyjnych Pepsi w najbliższym czasie. Agencja zajęła się także produkcją koszulek z Michaelem Jacksonem, wykorzystywanych jako konkursowe nagrody oraz materiały promocyjne.

Pepsi wprowadziła we wrześniu na polski rynek limitowaną edycję puszek z wizerunkiem Michaela Jacksona (3 różne wzory). Projekt w mediach społecznościowych przygotowany przez Digital One, jest jednym z elementów szerokiej platformy komunikacyjnej towarzyszącej temu wydarzeniu.

Michael Jackson od początku swojej kariery był ściśle związany z Pepsi - już w 1983 roku wystąpił w kultowej reklamie „Pepsi Generation”, a rok później jego wizerunek po raz pierwszy pojawił się na limitowanej serii puszek. W 1987 roku światło dzienne ujrzał album „Bad”, który w niecały miesiąc po premierze trafił na szczyt amerykańskiej listy przebojów, a Michael Jackson osobiście zaśpiewał i zatańczył tytułowy kawałek „Bad” w spocie Pepsi „The Magic Begins”.
 
W aplikacji przygotowanej na Facebook możliwe są dwie ścieżki konkursowe - ścieżka konkursu Who’s Bad? oraz konkursu Who’s really, really Bad?

W konkursie Who’s Bad? nagrodami są utwory mp3 (remiksy z płyty „Bad 25”), koszulki z Michaelem Jacksonem oraz cała płyta „Bad 25” (w wersji elektronicznej). Aby otrzymać kod upoważniający do odbioru mp3 użytkownik musi cofnąć się na osi czasu Pepsi (w profilu PEPSIpl na Facebooku) dokładnie o 25 lat - czyli do 1987 roku. Tam znajdzie informacje gdzie, w jeszcze innym miejscu na osi czasu, ukryte zostało „zaszyfrowane” słowo-klucz. Po odnalezieniu tego miejsca i odgadnięciu słowa-klucza użytkownik wpisuje je do aplikacji - otrzymuje wtedy indywidualny kod, który upoważnia do pobrania muzyki (mp3) na stronie bad25redeem.com.

Odgadnięcie już jednego słowa-klucza upoważnia do wzięcia udziału w grze o zestaw koszulka i płyta „Bad 25” (w wersji elektronicznej). Aby grać o tę nagrodę użytkownik musi jednak przesłać zdjęcie z puszką z limitowanej edycji Pepsi.

Konkurs Who’s really, really Bad? zbudowany jest w podobny sposób. Jednak by grać o nagrody – skórzane kurtki Bad oraz wyjazd na Michael Jackson The Immortal World Tour by Cirque du Soleil (2 x wyjazd dla dwóch osób do Londynu) - użytkownik musi przesłać zdjęcie ze wszystkimi 3 puszkami z limitowanej kolekcji Pepsi.

W najbliższym czasie planowane jest uruchomienie podobnego konkursu w serwisie NK.pl.

Digital One współpracuje z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. strategicznie od 2001 roku. Agencja obsługiwała i obsługuje wiodące brandy z portfolio tego marketera, m.in. Lipton Ice Tea czy właśnie Pepsi.

Źródło: Digital One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764