logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania PLGBC Tydzień w Ekodomu

  PR 02.08.2021, przeczytano 449 razy
ilustracjastrzałka

W ramach projektu Budynki są jak ludzie. Zdrowe, zielone mieszkania i domy Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC zaplanowało kampanię edukacyjną online Tydzień w EKOdomu. Wydarzenie odbędzie się od 23 do 29 sierpnia br. Hasło przewodnie kampanii – To Ty tworzysz zrównoważony dom – to zachęcenie do zmiany codziennych nawyków i świadomych wyborów dla oszczędności zasobów i działań przyjaznych środowisku. PLGBC zaprasza każdego mieszkańca, swoich członków i patronów projektu do zaangażowania się.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-plgbc-tydzien-w-ekodomu,392482,artykul.html

W ramach projektu realizowanego przez PLGBC: Budynki są jak ludzie. Zdrowe, zielone mieszkania i domy – organizacja zaplanowała kampanię edukacyjną online Tydzień w EKOdomu. Przewidziano szereg aktywności, które odbędą się w dniach 23-29 sierpnia br.

Celem kampanii jest inspirowanie do użytkowania domu/mieszkania w sposób zrównoważony – od projektowania, poprzez budowę, do codziennego użytkowania i remontowania. Stowarzyszenie zachęca do aktywności każdego mieszkańca, swoich członków oraz partnerów projektu.

W ramach kampanii PLGBC codziennie będzie publikować treści z konkretnymi działaniami, które można podjąć, aby minimalizować negatywny wpływ na środowisko naturalne. Każdy dzień poświęcony będzie innemu zagadnieniu. Przedstawione zostaną przykłady nadesłane przez organizacje i osoby zaproszone do współpracy. Ponadto będą one mogły w tym tygodniu pokazać w mediach społecznościowych poparcie dla kampanii poprzez dedykowaną grafikę z hashtagami: #EKOdom2021 i #budynkijakludzie.

Członkowie PLGBC będą dzielić się rozwiązaniami, które mogą mieć zastosowanie w zrównoważonym domu. Partnerzy projektu: ekoblogerka Ewelina Ulanicka, portal ekologiczny Nowl Eco, organizacje: Fundacja Na Zielonym oraz OSOM Gliwice przedstawią, co dla nich oznacza działanie na rzecz ekologicznego życia. Stowarzyszenie chce zaangażować także każdego mieszkańca – zachęca do przesyłania zdjęć i nagrań dobrych praktyk wprowadzanych w domach. Autor/ka najciekawszego ekologicznego rozwiązania otrzyma wejściówkę na największe wydarzenie zrównoważonego budownictwa w Polsce: 11. PLGBC Green Building Symposium.

Celem działań w projekcie Budynki są jak ludzie. Zdrowe, zielone mieszkania i domy jest dbałość o racjonalne korzystanie z zasobów planety oraz polepszenie zdrowia i samopoczucia użytkowników mieszkań/domów. Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC dąży do zaangażowania obywateli we wdrażanie opracowanych rozwiązań w codziennym, zrównoważonym życiu.

Więcej informacji na temat kampanii i rozwiązań dla zrównoważonego domu/mieszkania można znaleźć na stronie: https://budynkijakludzie.plgbc.org.pl/

Projekt Budynki są jak ludzie. Zdrowe, zielone mieszkania i domy finansowany jest z dotacji programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy z Funduszy Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Źródło: PLGBC

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764