logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Płuca Polski: spirala postępu POChP

  PR 23.03.2017, przeczytano 379 razy

Właśnie rozpoczyna się kolejna edycja kampanii Płuca Polski. W tym roku działania skierowane będą przede wszystkim do osób dorosłych (40+). Ze względu na niską świadomość społeczeństwa na temat POChP, czyli przewlekłej obturacyjnej choroby płuc organizatorzy chcą zwrócić uwagę na osoby na początku choroby, aby móc wdrożyć szybkie leczenie. Za koordynację kampanii odpowiada Procontent Communication.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-pluca-polski%3A-spirala-postepu-pochp,31907,artykul.html

Kampania Płuca Polski ma na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat przewlekłej obturacyjnej choroby płuc (POChP) oraz informowanie Polaków o zagrożeniach związanych z zachorowaniem. Jak wynika z badań przeprowadzonych w ramach kampanii w listopadzie 2016, 40% Polaków deklaruje, że wie, co oznacza skrót POChP, natomiast poprawnie rozwinąć potrafi jedynie 42% z nich. We wszystkie działania angażują się eksperci medyczni, liderzy opinii oraz sportowcy, którzy zachęcają do wykonywania badań spirometrycznych. Wszelkie aktywności odbywają się pod patronatem Polskiego Towarzystwa Oświaty Zdrowotnej, przy wsparciu autorytetów medycznych.

W ramach kampanii podejmowane będą liczne działania z wykorzystaniem niestandardowych narzędzi i instalacji, np. POChP Skaner, Złap swój autobus (instalacja multimedialna z wykorzystaniem bieżni) oraz Zaświeć światełko dla chorych na POChP (instalacja przypominająca latarnię morską, którą każdy przy pomocy swojego oddechu może zapalić). Ponadto organizowane będą regionalne akcje bezpłatnych badań spirometrycznych oraz prowadzone będzie biuro prasowe kampanii. Wszystkie aktualności z działań pojawiać się będą na stronie internetowej plucapolski.pl oraz fanpage’u Płuca Polski. W ramach Światowego Dnia POChP w listopadzie w Warszawie pojawią się reklamy outdoorowe. Emitowany będzie również spot radiowy na temat choroby. Kampania pojawi się w tym roku również na kongresach medycznych.

- Ze względu na bardzo niski stopień świadomości społeczeństwa na temat POChP, kampania Płuca Polski prowadzi działania, które mają na celu upowszechnić informacje na temat tej choroby. Oprócz działań eventowych prowadzimy stałą komunikację z mediami. Angażujemy ekspertów, pulmonologów, którzy wspierają kampanię pod kątem merytorycznym. Na stronie kampanii znajduje się niestandardowe narzędzie, POChP Skaner, dzięki któremu można sprawdzić ryzyko zachorowania na POChP bez wychodzenia z domu. Dlatego warto wejść na stronę www.plucapolski.pl i poświęcić 5 minut na sprawdzenie kondycji swoich płuc. Zachęcamy też do śledzenia fanpage’a kampanii – komentuje Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication.

Źródło: Procontent Communication

www.procontent.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764