logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania polskiego serialu HBO „Pakt”

  PR 06.11.2015, przeczytano 673 razy
ilustracjastrzałka

Promocja nowego serialu HBO „Pakt” przebiega pod hasłem „Jak wiele możesz poświęcić?”. Do trwającej już kampanii outdoorowej i prasowej, od poniedziałku 2 listopada dołączyły działania w telewizji, Internecie, kinie i w radio. Premiera serialu odbędzie się w niedzielę, 8 listopada o godz. 20.10 w HBO. Serial będzie dostępny również w serwisie HBO GO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-polskiego-serialu-hbo-_pakt_,26482,artykul.html

Kampania promocyjna nowego polskiego serialu HBO oparta jest o rozbudowany media mix, zapewniający szeroki zasięg (radio, outdoor, telewizja, Internet), jak również działania jakościowo-kontentowe (prasa, kino, Internet).

Komunikację serialu rozpoczęła kampania outdoorowa (wyselekcjonowana sieć backlightów) i prasowa: w magazynach branżowych (Press, Telekabel, TelePRO, TV lider, etc.), magazynach z segmentu lifestyle (Zwierciadło, Pani), kontynuowana będzie w tygodnikach opinii (Newsweek, Polityka) oraz dziennikach (Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza). Główne aktywności promocyjne koncentrują się w tygodniu poprzedzającym premierę. Uruchomiona zostanie kampania telewizyjna (TVP, TVP2, TVP Info, Polsat wraz kanałami tematycznymi), a także radiowa – w największych rozgłośniach ogólnopolskich (RMF, ZET, PR3) oraz sieciach stacji regionalnych.

Kampania internetowa oparta na video oraz wielkoformatowych kreacjach display będzie prowadzona w serwisach związanych z tematyką filmową i telewizyjną (Filmweb.pl, Serialowa.pl, Stopklatka.pl, Naekranie.pl, Teleman.pl, Telemagazyn.pl, TV.WP.pl), w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), na YouTube oraz w serwisach muzycznych (Spotify, Tuba.fm). Dodatkowo komunikacja będzie wzmocniona promocją na stronach głównych portali (gazeta.pl, WP.pl, Interia.pl). W kampanii zostaną wykorzystane również wyselekcjonowane magazyny cyfrowe (Forbes, Logo, Men’s Health). W kinie obecny będzie trailer serialu.

W ramach kampanii promocyjnej HBO odkoduje program w weekend 7 i 8 listopada wraz z premierą pierwszego odcinka serialu „Pakt” w niedzielę o godz. 20.10 w HBO. Od 8 listopada pierwszy odcinek „Paktu” będzie dostępny w serwisie internetowym HBO GO (www.hbogo.pl) bez abonamentu.

Dodatkowo widzowie, którzy w dniach 8 – 29 listopada zarejestrują się w HBO GO będą mogli przez 7 dni korzystać z pełnej oferty programowej serwisu bez opłat. W HBO GO kolejne odcinki serialu „Pakt” będą ukazywały się z tygodniowym wyprzedzeniem w stosunku do premiery w HBO.

Kampanię od strony kreacji przygotował dział kreacji HBO Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann). W kampanii teaserowej wykorzystano dwa spoty wyprodukowane przez Graffiti Film, reżyserował je Emil Kahr według scenariuszy przygotowanych wspólnie z działem kreacji HBO Polska. Key Visual oraz logo serialu opracowała agencja Ignition (Los Angeles) we współpracy z HBO Polska. Trailery serialu powstały w dziale kreacji HBO Polska. W kampanii zostaną wykorzystane trailery 30” i 60”.

Źródło: Universal McCann

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764