logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania POS TV dla Tyskie

  PR 18.10.2007, przeczytano 2709 razy
ilustracjastrzałka

Na zlecenie Kompanii Piwowarskiej od 1 września firma SQM rozstawiła w sklepach sieci Albert, Leclerc, Carrefour, REAL, Minimal, Intermarche i TESCO zestawy reklamowe z 32" calowymi ekranami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-pos-tv-dla-tyskie,6244,artykul.html

Zestawy pojawiły się w głównych alejkach sklepów, tworząc razem z produktami producenta i czapkami reklamowymi STANDY MULTIMEDIALNE.

Bohaterem akcji w październiku jest piwo TYSKIE, natomiast we wrzesniu był nim trener polskiej reprezentacji w piłce nożnej - Leo Beenhakker

Akcja trwa do 31 paźdzernika.
więcej na www.sqm.pl

Źródło: SQM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764