logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania pożyczki gotówkowej w Banku Millennium

  PR 11.05.2025, przeczytano 348 razy
ilustracja

W telewizji oraz Internecie ruszyła nowa kampania reklamowa. Bank Millennium zachęca do skorzystania z oferty pożyczki gotówkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-pozyczki-gotowkowej-w-banku-millennium,408741,artykul.html

W Banku Millennium pożyczkę na małe i duże wydatki można wziąć online i bez prowizji. W aktualnej promocji „Powiedz tak marzeniom-edycja V” klient sam decyduje, jak długo będzie spłacał zobowiązanie w stałych ratach. Pożyczkę można uzyskać do 25 lipca 2025 na okres od 48 do 70 miesięcy, z kwotą do wypłaty od 5000 do 40 000 zł. Z promocji skorzystać mogą klienci, którzy nie posiadają aktywnej pożyczki gotówkowej lub konsolidacyjnej w momencie wnioskowania oraz nie posiadali ich w okresie ostatnich 6 miesięcy.

Radosław Kotarski i Maciej Musiał przekonują w spocie reklamowym - To normalne, że plany są po to, żeby je realizować i że mały człowiek miewa wielkie potrzeby. To też normalne, że czasem trzeba odświeżyć salon. To normalne, że wtedy warto sięgnąć po pożyczkę gotówkową Banku Millennium. Weź pożyczkę Millennium w apce i wybierz raty dopasowane do twoich potrzeb. RRSO 11,23%.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w Internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium SA

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764