logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania produktowa odnowionego serwisu WP

  PR 14.11.2011, przeczytano 1133 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska rozpoczyna akcję promocyjną odświeżonego serwisu wiadomosci.wp.pl, która jest jednocześnie przedłużeniem kampanii wizerunkowej portalu. Odnowiona witryna oferuje użytkownikom najświeższe i najważniejsze informacje z Polski i ze świata, podane w jeszcze ciekawszej formie. Działania promocyjne, których grupą docelową są osoby w wieku 18-34 lata, obejmą prasę, radio oraz Internet i będą prowadzone do końca listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-produktowa-odnowionego-serwisu-wp-,13923,artykul.html

Kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski przechodzi właśnie w akcję promocyjną odnowionego serwisu wiadomosci.wp.pl. „Zależało nam na spójnej komunikacji. Zdecydowaliśmy się zachować podobną linię kreatywną i claim, a tym samym wzmocnić i uwiarygodnić przesłanie obydwu kampanii” – wyjaśnia Anna Pogorzelska, Zastępca Dyrektora Pionu ds. Marketingu w Wirtualnej Polsce.

W kampanii reklamowej odświeżonego serwisu wiadomosci.wp.pl, podobnie jak w tej wizerunkowej, Wirtualna Polska stawia na nieszablonowy przekaz i łączenie ze sobą – w zaskakujący sposób – tytułów. Wśród kilkudziesięciu kompilacji nagłówków pochodzących z witryny wiadomosci.wp.pl pojawiają się m.in. „Dwie kluczowe autostrady nie będą gotowe na Euro (Z kraju) Politycy szukają trzeciej drogi (Ze świata)”, „Lewica ginie w oczach (Ze świata) Czy posłowie zrezygnują z diety? (Z kraju)”, „Emeryci idą pod sejm (Z kraju) Będą walczyć w Czerwonych Beretach (Ze świata)”.

„Za pomocą kampanii chcemy podkreślić unikalną wartość naszej oferty informacyjnej. Udowadniamy, że Wirtualna Polska to portal, którego podstawowym celem jest dostarczanie internautom dobrze wyselekcjonowanych i najświeższych wiadomości – w ciekawej, przystępnej dla każdego formie” – dodaje Justyna Sękowska, Specjalista ds. Marketingu w Wirtualnej Polsce, odpowiedzialna za koordynację projektu.

Akcja promocyjna serwisu wiadomosci.wp.pl rozpoczyna się 7 listopada i potrwa miesiąc. Wykorzystywane są w niej spoty radiowe, a także reklama prasowa oraz internetowa. Ich przekaz został tematycznie dostosowany do specyfiki kanałów komunikacji, kontekstu i samych odbiorców. Wszystkie kreacje zostały przygotowane na zlecenie Wirtualnej Polski przez Agencję 303.

Wykorzystane kanały komunikacji:
radio (m.in. Radio Zet, Radio Złote Przeboje, Roxy FM, RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic Time Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Polskie Radio)

prasa (dzienniki, tygodniki, miesięczniki m.in.: Rzeczpospolita, Polska The Times, Gazeta Giełdy Parkiet, Newsweek, Przekrój, Wprost, Forbes, Stuff, Focus, Wiedza i Życie, Logo, Traveler, National Geographic, Top Gear, Computerworld)
Internet (Wirtualna Polska oraz Arbomedia, AdVice, IDMnet, Evolutinedia, IDM, AdTotal)

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii:
Agencja 303

Zakup i planowanie mediów:
Zespół ds. Planowania Mediów, Wirtualna Polska
Dział Marketingu, Wirtualna Polska
Dom mediowy Value Media

Źródło: Wirtualna Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764