logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar

  PR 09.12.2024, przeczytano 344 razy
ilustracja

Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-programatyczna-dooh-marki-cupra-terramar,406793,artykul.html

W kampanii CUPRA Terramar chcieliśmy skupić się na efektywnym dotarciu do naszych potencjalnych klientów i wykorzystać – jako pierwsza marka motoryzacyjna w Polsce – ekrany cyfrowe AMS w programatycznym modelu zakupowym Digital OOH. Szybkość i efektywność zakupu mediów za pomocą platformy DV360 była dla nas kluczem do wyboru formatów w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR Manager w SEAT & CUPRA.

Jesteśmy kolejny krok dalej w rozwoju sprzedaży programatycznej Digital OOH w AMS. Integrujemy kolejne systemy i dajemy naszym klientom możliwości reklamowe w 35 aglomeracjach i funkcjonalnych obszarach miejskich w Polsce – podkreśla Tomasz Muraszko, dyrektor ds. strategii w AMS.

Kampania objęła siedem aglomeracji: warszawską, krakowską, Śląsk, Wrocław, Poznań, Łódź oraz Szczecin. W jej ramach wyemitowano kreacje wideo, które wygenerowały ponad 1,11 miliona kontaktów.

Kampania została zrealizowana przy pełnym wsparciu ze strony globalnej platformy programatycznej Broadsign, z którą Grupa AMS podpisała umowę w marcu br. W tym roku AMS zrealizował już 62 kampanie programmatic, wykorzystując własne narzędzia lub integrację z Broadsign.

AMS dynamicznie rozwija segment Digital OOH. W 2024 r. spółka wprowadziła do oferty kilka nowości – model zakupu oparty o kontakty z reklamą, Digital Cityscreen z formatem video i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz możliwość zakupu reklamy w modelu programmatic.

Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 87 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50% populacji Polski.

Źródło: AMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764