logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promocyjna ''Podróży'' i dwa wydania specjalne o Tunezji i Egipcie

   21.09.2010, przeczytano 1356 razy
ilustracjastrzałka

Bezpłatny dodatek ''Podróże polecają: Tunezja'', dołączony do październikowego wydania ''Podróży'' oraz specjalne wydanie ''Podróże polecają: Egipt'', do nabycia w punktach sprzedaży prasy to elementy stanowiące kampanię promocyjną magazynu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promocyjna---podrozy---i-dwa-wydania-specjalne-o-tunezji-i-egipcie,11325,artykul.html

''Podróże polecają: Tunezja'' to bezpłatny dodatek dołączony do całości nakładu październikowych „Podróży”, który zawiera najważniejsze, przekrojowe informacje na temat Tunezji. Z kolei ''Podróże polecają: Egipt'' - to oddzielna publikacja opracowana przez redakcję „Podróży”, stanowiący zwięzły przewodnik po największych atrakcjach kraju faraonów.

Kampania promocyjna październikowych „Podróży” i dodatków specjalnych rozpocznie się 23 września i potrawa do końca miesiąca. 30-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach: Travel Channel, National Geografic Channel, KuchniaTV, Domo, WeddingTV oraz Sportklub. Spoty radiowe pojawią się w Radiu PIN, a reklama prasowa ukaże się w czasopismach: ''Film'', ''Sens'', ''Auto Świat 4x4'', ''Chip''. Promocja w internecie obejmuje portal Wp.pl i serwisy internetowe należące do Muratora. Publikacje są promowane na nośnikach zewnętrznych - ekranach w komunikacji miejskiej w Warszawie i Trójmieście oraz podczas targów turystycznych: TT Warsaw (Warszawa, 23-25.09) i Tour Salon (Poznań, 20-23.10).

Kreację i plan emisji opracował Dział Marketingu - Sport, Hobby, Wypoczynek Murator S.A. Spoty wyprodukowało Studio PRL.

Źródło: Murator

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764