logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promocyjna „Pracuję w Lublinie” na półmetku

  PR 27.04.2018, przeczytano 402 razy
ilustracjastrzałka

Ewa, programistka robotów przemysłowych, Grzegorz, specjalista ds. marketingu i sprzedaży, Łukasz, konstruktor oraz Patrycja, referent ds. zintegrowanego systemu zarządzania. To twarze nowej kampanii „Pracuję w Lublinie”, którą uruchomił w kwietniu br. Urząd Miasta Lublin, a której drugą odsłonę zobaczymy już od początku maja. Cel? Zachęcić absolwentów szkół wyższych do związania swojej przyszłości z Lublinem. Całościową realizacją kampanii zajęła się lubelska agencja reklamowa Cumulus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promocyjna-_pracuje-w-lublinie_-na-polmetku,36326,artykul.html

- Mamy nadzieję, że kampania „Pracuję w Lublinie” zaszczepi w mieszkańcach naszego miasta i regionu przekonanie, że lubelski przemysł daje możliwości ciekawej pracy. Warto więc ukierunkować swoją ścieżkę edukacji i kariery pod tym kątem – zapewniał Krzysztof Żuk, prezydent Lublina podczas konferencji prasowej zorganizowanej w lubelskim ratuszu.

Intensywna akcja promocyjna potrwa przez dwa miesiące: kwiecień i maj. Bohaterów akcji poznamy kolejno na kilkudziesięciu billboardach w województwie lubelskim oraz w pojazdach miejskiej komunikacji, przeczytamy o nich w gazetach i usłyszymy w radiu. Mimo, że obecnie w Lublinie stopa bezrobocia jest najniższa w historii i wynosi 6,4 proc., władzom miasta zależy na podwojeniu w perspektywie najbliższych lat, liczby osób zatrudnionych w przemyśle. Obecnie w tym sektorze zatrudnionych jest ok. 20 tysięcy pracowników. W realizacji celu pomóc może zatrzymanie absolwentów szkół wyższych w Lublinie. Co roku lubelskie uczelnie opuszcza blisko 16 tysięcy osób. Władze miasta chcą zachęcić młodych do ludzi do związania swojej przyszłości z miastem i rozwinięcia tutaj kariery zawodowej.

Za kampanię promocyjną w ramach projektu „Pracuję w Lublinie”, w tym realizację reklamowej sesji zdjęciowej, koordynację i zakup mediów (prasa, radio, outdoor) odpowiada agencja reklamowa Cumulus.

- Osoby na billboardach to prawdziwi lubelscy pracownicy, a nie aktorzy. Zdjęcia wykorzystane w kampanii powstały w prawdziwych wnętrzach nowoczesnych zakładów przemysłowych w Lublinie. Zakłady te odnoszą sukces na skalę globalną i eksportują swoje produkty na cały świat. Kampanią chcemy przekonać młodych ludzi, że budowanie międzynarodowej kariery w Lublinie jest jak najbardziej realne – tłumaczy Jan Matysik, dyrektor zarządzający agencji Cumulus.

Źródło: Cumulus

www.agencjacumulus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764