logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promocyjna „Pracuję w Lublinie” na półmetku

  PR 27.04.2018, przeczytano 462 razy
ilustracjastrzałka

Ewa, programistka robotów przemysłowych, Grzegorz, specjalista ds. marketingu i sprzedaży, Łukasz, konstruktor oraz Patrycja, referent ds. zintegrowanego systemu zarządzania. To twarze nowej kampanii „Pracuję w Lublinie”, którą uruchomił w kwietniu br. Urząd Miasta Lublin, a której drugą odsłonę zobaczymy już od początku maja. Cel? Zachęcić absolwentów szkół wyższych do związania swojej przyszłości z Lublinem. Całościową realizacją kampanii zajęła się lubelska agencja reklamowa Cumulus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promocyjna-_pracuje-w-lublinie_-na-polmetku,36326,artykul.html

- Mamy nadzieję, że kampania „Pracuję w Lublinie” zaszczepi w mieszkańcach naszego miasta i regionu przekonanie, że lubelski przemysł daje możliwości ciekawej pracy. Warto więc ukierunkować swoją ścieżkę edukacji i kariery pod tym kątem – zapewniał Krzysztof Żuk, prezydent Lublina podczas konferencji prasowej zorganizowanej w lubelskim ratuszu.

Intensywna akcja promocyjna potrwa przez dwa miesiące: kwiecień i maj. Bohaterów akcji poznamy kolejno na kilkudziesięciu billboardach w województwie lubelskim oraz w pojazdach miejskiej komunikacji, przeczytamy o nich w gazetach i usłyszymy w radiu. Mimo, że obecnie w Lublinie stopa bezrobocia jest najniższa w historii i wynosi 6,4 proc., władzom miasta zależy na podwojeniu w perspektywie najbliższych lat, liczby osób zatrudnionych w przemyśle. Obecnie w tym sektorze zatrudnionych jest ok. 20 tysięcy pracowników. W realizacji celu pomóc może zatrzymanie absolwentów szkół wyższych w Lublinie. Co roku lubelskie uczelnie opuszcza blisko 16 tysięcy osób. Władze miasta chcą zachęcić młodych do ludzi do związania swojej przyszłości z miastem i rozwinięcia tutaj kariery zawodowej.

Za kampanię promocyjną w ramach projektu „Pracuję w Lublinie”, w tym realizację reklamowej sesji zdjęciowej, koordynację i zakup mediów (prasa, radio, outdoor) odpowiada agencja reklamowa Cumulus.

- Osoby na billboardach to prawdziwi lubelscy pracownicy, a nie aktorzy. Zdjęcia wykorzystane w kampanii powstały w prawdziwych wnętrzach nowoczesnych zakładów przemysłowych w Lublinie. Zakłady te odnoszą sukces na skalę globalną i eksportują swoje produkty na cały świat. Kampanią chcemy przekonać młodych ludzi, że budowanie międzynarodowej kariery w Lublinie jest jak najbardziej realne – tłumaczy Jan Matysik, dyrektor zarządzający agencji Cumulus.

Źródło: Cumulus

www.agencjacumulus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764