logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promocyjna czwartego sezonu serialu HBO Gra o tron

  PR 31.03.2014, przeczytano 894 razy
ilustracjastrzałka

Od 24 marca trwa kampania promująca nowy sezon serialu Gra o tron.  Kampania reklamowa pojawi się m.in. na platformach społecznościowych, platformach VOD, w serwisach filmowych i Youtube oraz ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promocyjna-czwartego-sezonu-serialu-hbo-gra-o-tron,21240,artykul.html

Kampania promująca kolejny sezon Gry o tron na antenie HBO została podzielona na dwa etapy. Jej pierwsza część - teaserowa została zaplanowana z wykorzystaniem Facebooka i wystartowała 10 lutego br. Drugi etap kampanii ruszył w ostatnim tygodniu marca.

Główny nacisk w kampanii promującej czwarty sezon Gry o tron został położony na działania w internecie, w tym zarówno emisje zasięgowe, jak i kontekstowe. Wśród wybranych kanałów dotarcia do widzów z dużych ośrodków miejskich znalazły się m.in. platformy społecznościowe, platformy VOD,  portale filmowe, YouTube i wyszukiwarki. Wykorzystane będą formaty wizerunkowe i wideo (np. Lightbox, Masthead, Screening) oraz szeroki zakres placementów (np. mobilna aplikacja Filmwebu, mobilny Facebook).

Działania wspierające premierę pojawią się także w serwisach gromadzących fanów fantasy i miłośników bestsellerowej sagi George’a Martina (np. kwietniowe wydanie Nowej Fantastyki pojawi się ze specjalnie okładką). Dodatkowo kampania będzie uzupełniana działaniami zasięgowymi z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych (radio RMF, ZET, stacje grupy Agora).

Kampania promująca czwarty sezon Gry o tron, to kolejny projekt, który po serialu Detektyw został powierzony Universal McCann. Nad sprawnym przebiegiem kampanii czuwa: Elżbieta Kręt, Group Account Director w Universal McCann wraz z zespołem: Agnieszką Dzięcioł i Radosławem Małyską.

Źródło: Universal McCann

Dodatkowe informacje:

Polska premiera serialu HBO odbędzie się już dzień po premierze amerykańskiej, czyli 7 kwietnia, o godz. 22.00 w HBO. Serial będzie również dostępny w serwisach HBO OD i HBO GO.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Zarząd Stowarzyszenia Agencji Public Relations
Podczas Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations 12 września br. wybrano nowy skład trzeciej już kadencji Zarządu organizacji. Prezesem został Bartłomiej Rajchert, założyciel i prezes GDS Grupy Doradztwa Strategicznego. Nowy Zarząd objął przewodnictwo na dwuletnią kadencję.
Olimp Marketplace IV:  Przyszłość e-commerce to Marketplace
27 września w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. Uwaga: Zostało tylko pare dni do konferencji!
Valkea dla Finnlines
Finnlines, jedna z największych firm żeglugowych w Finlandii, powierzyła komunikację na polskim rynku agencji Valkea.
Dan Cake z nową platformą komunikacji: Jedz jak chcesz
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
SALESmanago z pakietem startowym CEP i Growth Framework
SALESmanago w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764