logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promocyjna czwartego sezonu serialu HBO Gra o tron

  PR 31.03.2014, przeczytano 883 razy
ilustracjastrzałka

Od 24 marca trwa kampania promująca nowy sezon serialu Gra o tron.  Kampania reklamowa pojawi się m.in. na platformach społecznościowych, platformach VOD, w serwisach filmowych i Youtube oraz ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promocyjna-czwartego-sezonu-serialu-hbo-gra-o-tron,21240,artykul.html

Kampania promująca kolejny sezon Gry o tron na antenie HBO została podzielona na dwa etapy. Jej pierwsza część - teaserowa została zaplanowana z wykorzystaniem Facebooka i wystartowała 10 lutego br. Drugi etap kampanii ruszył w ostatnim tygodniu marca.

Główny nacisk w kampanii promującej czwarty sezon Gry o tron został położony na działania w internecie, w tym zarówno emisje zasięgowe, jak i kontekstowe. Wśród wybranych kanałów dotarcia do widzów z dużych ośrodków miejskich znalazły się m.in. platformy społecznościowe, platformy VOD,  portale filmowe, YouTube i wyszukiwarki. Wykorzystane będą formaty wizerunkowe i wideo (np. Lightbox, Masthead, Screening) oraz szeroki zakres placementów (np. mobilna aplikacja Filmwebu, mobilny Facebook).

Działania wspierające premierę pojawią się także w serwisach gromadzących fanów fantasy i miłośników bestsellerowej sagi George’a Martina (np. kwietniowe wydanie Nowej Fantastyki pojawi się ze specjalnie okładką). Dodatkowo kampania będzie uzupełniana działaniami zasięgowymi z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych (radio RMF, ZET, stacje grupy Agora).

Kampania promująca czwarty sezon Gry o tron, to kolejny projekt, który po serialu Detektyw został powierzony Universal McCann. Nad sprawnym przebiegiem kampanii czuwa: Elżbieta Kręt, Group Account Director w Universal McCann wraz z zespołem: Agnieszką Dzięcioł i Radosławem Małyską.

Źródło: Universal McCann

Dodatkowe informacje:

Polska premiera serialu HBO odbędzie się już dzień po premierze amerykańskiej, czyli 7 kwietnia, o godz. 22.00 w HBO. Serial będzie również dostępny w serwisach HBO OD i HBO GO.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764