Ruszyła najnowsza kampania promująca kabanosy Tarczyński Exclusive GO! Za organizację ogólnopolskiej akcji, w tym eventów oraz obsługę w mediach społecznościowych, odpowiada agencja OS3.
Kampania została oparta na konkursie prowadzonym na Facebooku. Potrwa pięć tygodni i obejmie Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Warszawę, Kraków/Zakopane, do których Tarczyński wyśle sztab hostess zaopatrzonych w zapasy kabanosów Exclusive GO! W każdym tygodniu fani będą mogli głosować na jedno spośród listy wytypowanych miejsc. Autorzy najciekawszych uzasadnień zostaną nagrodzeni zestawem kabanosów. Celem działań jest zachęcenie do odwiedzania ciekawych i inspirujących miejsc w Polsce.
Kabanosy Tarczyński Exclusive GO! to produkt w formie impulsowej przekąski przeznaczony dla ludzi aktywnych, chętnie spędzających czas razem ze znajomymi poza domem.
Akcję można śledzić na profilu marki: www.bit.ly/Tarczynski.
Źródło: OS3