logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promocyjna kabanosów Tarczyński

  PR 01.09.2014, przeczytano 2902 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła najnowsza kampania promująca kabanosy Tarczyński Exclusive GO! Za organizację ogólnopolskiej akcji, w tym eventów oraz obsługę w mediach społecznościowych, odpowiada agencja OS3. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promocyjna-kabanosow-tarczynski,22486,artykul.html

Kampania została oparta na konkursie prowadzonym na Facebooku. Potrwa pięć tygodni i obejmie Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Warszawę, Kraków/Zakopane, do których Tarczyński wyśle sztab hostess zaopatrzonych w zapasy kabanosów Exclusive GO! W każdym tygodniu fani będą mogli głosować na jedno spośród listy wytypowanych miejsc. Autorzy najciekawszych uzasadnień zostaną nagrodzeni zestawem kabanosów. Celem działań jest zachęcenie do odwiedzania ciekawych i inspirujących miejsc w Polsce.

Kabanosy Tarczyński Exclusive GO! to produkt w formie impulsowej przekąski przeznaczony dla ludzi aktywnych, chętnie spędzających czas razem ze znajomymi poza domem.

Akcję można śledzić na profilu marki: www.bit.ly/Tarczynski.

Źródło: OS3

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764