logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promocyjna mobilnego Onetu

  PR 21.07.2017, przeczytano 705 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania promocyjna Onetu. Kreacje oraz motywy przewodnie podkreślają innowacje technologiczne mobilnego Onetu, które zapewniają użytkownikom bycie zawsze na bieżąco dzięki m.in.: powiadomieniom push, widżetom oraz dostępnej w aplikacji unikalnej funkcji „Onet czytaj!”. W kampanii wzięły udział osobowości związane Grupą Onet-RAS Polska: Katarzyna Janowska, redaktor naczelna Onet Kultura; Jarosław Kuźniar, prowadzący Onet RANO.; Marcin Cejrowski, redaktor naczelny serwisu Plejada.pl oraz Michał Pol, dyrektor programowy segmentu sportowego w Grupie Onet-RAS Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promocyjna-mobilnego-onetu,33201,artykul.html

Kampania promocyjna oferty mobilnej Onetu podkreśla innowacje technologiczne wprowadzone przez Onet w czerwcu br., które objęły przede wszystkim wersję mobilną serwisu, która jako pierwsza w Polsce wśród portali jest zbudowana jako PWA (Progressive Web Apps) – ma nowoczesny design, zwiększoną prędkość ładowania strony oraz wiele nowych funkcjonalności. Jedną z nich są powiadomienia push, które pozwalają użytkownikom być zawsze na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami w Polsce i na świecie, a także otrzymywać informacje dotyczące pogody czy programu telewizyjnego. Dzięki tej zmianie, powiadomienia, które były dostępne do tej pory jedynie dla aplikacji Onet, trafiają do wszystkich użytkowników serwisu, niezależnie od tego z jakiej platformy korzystają.

Spoty promują również unikatowe rozwiązanie „Onet czytaj!”, pozwalające na słuchanie artykułów bez potrzeby ich czytania poprzez uruchomienie tej funkcjonalności komendą głosową „Onet, czytaj”. Rozwiązanie zostało docenione przez międzynarodowe jury i w maju tego roku aplikacja Onetu otrzymała prestiżową nagrodę - INMA Global Media Award 2017.

Kampania rozpoczęła się 13 lipca i potrwa do końca września. Zostaną w niej wykorzystane formaty digitalowe, spoty radiowe oraz telewizyjne, w których osobowości Onetu zostały obsadzone w nietypowych dla siebie rolach.

Działania promocyjne obejmą: telewizję – spoty będą emitowane w stacji TVN oraz kanałach Grupy TVN, TV PULS, Stopklatka oraz AXN, działania w internecie (media własne grupy Onet-RAS Polska) oraz radio (m.in. Eurozet, Time S.A., Agora, Grupa RMF).

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział artystyczny Grupy Onet-RAS Polska.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Źródło: RAS Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764