Ruszyła kampania marki Reebok promująca buty biegowe wyposażone w przełomową technologię Zigtech, która zmniejsza obciążenie kluczowych mięśni nóg w trakcie biegu nawet do 20%. Ambasadorem technologii Zigtech został mistrz Formuły 1 - Lewis Hamilton.
Na polskim rynku pod koniec lipca zadebiutowały buty Reebok ZigTech wyposażone w przełomową technologię. Stworzono ją, by zminimalizować zmęczenie kluczowych mięśni nóg nawet do 20%. Buty Reebok ZigTech, przeznaczone zarówno do biegania, jak i do treningu gwarantują aktywnym kobietom i mężczyznom maksymalną amortyzację stopy oraz wyjątkowy komfort.
Logo ZigTech - efektowny zygzak, na którym opiera się design butów, tworzy oryginalną konstrukcję podeszwy. Wykonano ją z lekkiej i giętkiej pianki. Dzięki niej każde uderzenie stopy o podłoże zostaje zamortyzowane. Technologia ZigTech opiera się na odkryciu, że energia zwrotna powstająca po zetknięciu się pięty z podłożem, może rozchodzić się horyzontalnie wzdłuż stopy. Bill McInnis, inżynier NASA i twórca technologii ZigTech w Reebok potwierdza: „To naukowo udowodnione – nosząc ZigTechy można ćwiczyć dłużej bez obaw o zmęczenie bądź uszkodzenie stopy”.
W ramach kampanii przez cały sierpień w wybranych miastach Polski - Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Zielonej Górze pojawią się siatki wielkoformatowe w okolicach centrum miast. Od 1 września wystartuje 3-tygodniowa kampania TV w kanałach stacji Polsat, TVN i Discovery. Dodatkowo całość działań komunikacyjnych będzie wsparta kampanią interaktywną na największych portalach w Polsce, współpracą z magazynem Men’s Health oraz działaniami PR i ePR w prasie branżowej i w Internecie.
Kampania ma na celu zbudowanie świadomości na temat nowej, opatentowanej przez Reeboka technologii ZigTech wśród regularnych biegaczy oraz wśród osób, które biegają od czasu do czasu. Skierowana jest do osób poszukujących maksymalnej efektywność w trakcie swojego biegu lub treningu, a przy tym preferujących oryginalne produkty, dzięki którym mogę się wyróżnić z tłumu.
Kreacja materiałów reklamowych przygotowana jest centralnie. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Carat oraz Hypermedia. Działania PR i ePR są koordynowane przez ARBOvision Warszawa.
www.reebok.com
Źródło: ARBOvision