logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promująca buty Reebok ZigTech w Polsce

  PR 15.08.2010, przeczytano 7920 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania marki Reebok promująca buty biegowe wyposażone w przełomową technologię Zigtech, która zmniejsza obciążenie kluczowych mięśni nóg w trakcie biegu nawet do 20%. Ambasadorem technologii Zigtech został mistrz Formuły 1 - Lewis Hamilton.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promujaca-buty-reebok-zigtech-w-polsce,11098,artykul.html

Na polskim rynku pod koniec lipca zadebiutowały buty Reebok ZigTech wyposażone w przełomową technologię. Stworzono ją, by zminimalizować zmęczenie kluczowych mięśni nóg nawet do 20%. Buty Reebok ZigTech, przeznaczone zarówno do biegania, jak i do treningu gwarantują aktywnym kobietom i mężczyznom maksymalną amortyzację stopy oraz wyjątkowy komfort.

Logo ZigTech - efektowny zygzak, na którym opiera się design butów, tworzy oryginalną konstrukcję podeszwy. Wykonano ją z lekkiej i giętkiej pianki. Dzięki niej każde uderzenie stopy o podłoże zostaje zamortyzowane. Technologia ZigTech opiera się na odkryciu, że energia zwrotna powstająca po zetknięciu się pięty z podłożem, może rozchodzić się horyzontalnie wzdłuż stopy. Bill McInnis, inżynier NASA i twórca technologii ZigTech w Reebok potwierdza: „To naukowo udowodnione – nosząc ZigTechy można ćwiczyć dłużej bez obaw o zmęczenie bądź uszkodzenie stopy”.

W ramach kampanii przez cały sierpień w wybranych miastach Polski - Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Zielonej Górze pojawią się siatki wielkoformatowe w okolicach centrum miast. Od 1 września wystartuje 3-tygodniowa kampania TV w kanałach stacji Polsat, TVN i Discovery. Dodatkowo całość działań komunikacyjnych będzie wsparta kampanią interaktywną na największych portalach w Polsce, współpracą z magazynem Men’s Health oraz działaniami PR i ePR w prasie branżowej i w Internecie.

Kampania ma na celu zbudowanie świadomości na temat nowej, opatentowanej przez Reeboka technologii ZigTech wśród regularnych biegaczy oraz wśród osób, które biegają od czasu do czasu. Skierowana jest do osób poszukujących maksymalnej efektywność w trakcie swojego biegu lub treningu, a przy tym preferujących oryginalne produkty, dzięki którym mogę się wyróżnić z tłumu.

Kreacja materiałów reklamowych przygotowana jest centralnie. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Carat oraz Hypermedia. Działania PR i ePR są koordynowane przez ARBOvision Warszawa.

www.reebok.com
Źródło: ARBOvision


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Bardzo fajna kampania i bardzo fajne buty, żółto-czarne są zarąbiste. A to działa z tą podeszwą, ktoś testował już, jak się w tym biega?

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764