logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy

  PR 22.09.2023, przeczytano 386 razy
ilustracja

Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie świadomości klientów, aby ich pierwszym wyborem podczas podejmowania decyzji zakupowych była właśnie drukarka Canon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promujaca-drukarki-canon-ze-spotami-w-tv-i-muralem-w-centrum-warszawy,401473,artykul.html

Nowa kampania Canon opiera się na idei piękna tworzenia. Pokazuje, że każdy zasługuje na najwyższej jakości druk, który odpowiednio zaprezentuje owoc jego pracy i odda włożony w nią wysiłek. Tak szeroka, oparta na emocjach kampania o charakterze wizerunkowym, to wśród producentów drukarek rzadkość.

Cieszymy się, że po wielu miesiącach przygotowań, możemy podzielić się z odbiorcami efektami naszej wielokanałowej kampanii o drukarkach Canon. Wiemy, że rzeczy, które każdy z nas tworzy na co dzień, często wymagają wiele czasu, zaangażowania, motywacji i wysiłku. Właśnie dlatego uważamy, że jest to proces, który zasługuje na uwagę i postanowiliśmy opowiedzieć o nim w kampanii. Poprzez nasze działania chcemy też pokazać, jak wiele twarzy ma piękno tworzenia. W końcu to nie tylko dzieła sztuki, z którymi powszechnie jest ono kojarzone, ale również jak piękne i wartościowe rzeczy tworzymy na co dzień, nie zawsze je dostrzegając – mówi Katarzyna Holcman-Kirsberg, Dyrektorka Marketingu B2C na Europę Centralną.

Najnowsza kampania Canon jest kierowana do użytkowników drukarek i urządzeń biurowych, a więc przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw, ale też do freelancerów oraz rodziców i studentów. W ramach kampanii marka Canon promuje swoje drukarki i urządzenia wielofunkcyjne z serii PIXMA, MAXIFY i i-SENSYS, a konkretnie: PIXMA G3470, PIXMA G640, PIXMA MG3650S, MAXIFY GX4040, i-SENSYS MF752CDW oraz i-SENSYS MF655Cdw.

Materiały reklamowe związane z kampanią od dwóch tygodni krążą w social mediach i sieci. Kilka dni temu do kanałów komunikacji dołączyły także główne stacje telewizyjne w Polsce (Polsat, TVP, TVN oraz TVN7), które aktualnie emitują oparty na storytellingu, 20-sekundowy spot. Kampania została również wsparta działaniami na największych portalach informacyjnych i przez najważniejsze grupy medialne w Polsce, takie jak: Wp.pl, Grupa Gremi Media, Grupa Agora, Poczta Onet, Polsat Media, TVN Media, czy Grupa OLX. Za zakup mediów odpowiada PHD Media Direction.

Do młodszej grupy docelowej z przekazem mają natomiast dotrzeć zaproszeni do współpracy influencerzy. W najbliższych dniach w ramach kampanii powstanie mural z drukarką Canon w roli głównej. Pojawią się na nim elementy 3D, światła LED oraz folia elektryczna LCD – to pierwszy w Polsce projekt wykorzystujący tego rodzaju folię na tak dużej powierzchni. Mural będzie można zobaczyć przy warszawskiej stacji Metro Politechnika, tuż przy Rondzie Jazdy Polskiej (ul. Jaworzyńska 9) pomiędzy 23 września a 14 października. Za realizację projektu odpowiedzialna jest warszawska agencja Good Looking Studio.

Kampania „Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon” potrwa do 22 grudnia 2023 r.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764