logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promująca ofertę Magenta Dom od T-Mobile

  PR 19.08.2022, przeczytano 1058 razy
ilustracjastrzałka

Wspólne spędzanie wolnego czasu w domu, bez względu na porę dnia, może być pełne radości. I może jeszcze bardziej cieszyć wszystkich domowników, bo dzięki ofercie Magenta Dom od T-Mobile każdy znajdzie tutaj coś dla siebie: internet światłowodowy, nielimitowany Internet w smartfonie i telewizję. A już w czwartek, 18 sierpnia startujemy z nową kampanią promująca tę ofertę – w spotach będzie można zobaczyć, jakie emocje towarzyszą rodzinom podczas domowych aktywności, takich jak np. wspólne kibicowanie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promujaca-oferte-magenta-dom-od-t-mobile,396944,artykul.html

Miewacie czasem chwile, w których wydaje się wam, że w domu tylko można się nudzić? Nic bardziej mylnego! W nowej kampanii T-Mobile przekonuje, że właśnie w domu można doskonale cieszyć się wolnym czasem. W spocie widzimy – znaną już z naszych poprzednich kampanii – Sonię Bohosiewicz, która przechadza się po ulicach i słyszy wesoły śmiech wypływający z domów. Bohaterka zastanawia się, skąd ta radość i wtedy widzimy kilka rodzin, które pełne pozytywnych emocji spędzają wspólnie czas w ich mieszkaniach – oglądają telewizję, kibicują ulubionym drużynom, wcielają się w kierowców formuły 1 i dzielą się tymi wrażeniami z bliskimi. Bo dzięki Magenta Dom czas spędzony w domu cieszy jeszcze bardziej!

W ramach nowej kampanii będzie można obejrzeć trzy wersje spotu – 45- i 30-sekundowe w telewizji oraz 15-sekundowy w kanałach online. Zobaczymy w nich ujęcia z meczu w Eleven Sports z LaLiga Santander, jednych z najpopularniejszych drużyn świata, czyli Realu Madryt i FC Barcelona, bo właśnie z Magenta Dom można oglądać najlepsze mecze.

Pakiet all-inclusive dla domu

Dzięki ofercie Magenta Dom dajemy użytkownikom to, czego najbardziej potrzebują. Dlatego w ramach oferty abonamentowej mają oni do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju i w roamingu w UE oraz internet w smartfonie z prędkością do 30 Mb/s, bez limitu danych do wykorzystania. W skład abonamentu wchodzi także roczny bezpłatny dostęp do usługi „Rozrywka bez Ograniczeń”, dzięki której klienci mogą korzystać każdego miesiąca z tej samej lub innej platformy streamingowej – takiej jak Legimi, Tidal czy HBO Max.

Magenta Dom to także usługa telewizji ze 130 kanałami, w tym tak popularnymi jak m.in. HBO, Disney, Eleven Sports, którą można modyfikować według własnych potrzeb. W ramach oferty klienci otrzymują na rok pakiet L w cenie S, a po okresie promocyjnym sami decydują, z jakiego pakietu TV chcą korzystać, i mogą je zmieniać nawet co miesiąc. Wysoką jakość rozrywki zapewnia internet światłowodowy dla domu w prędkości do 300 Mb/s. Ten magentowy pakiet all-inclusive można mieć w atrakcyjnej cenie od 95 zł/mies.

Spotowi telewizyjnemu towarzyszy także kampania w social mediach, punktach sprzedaży i OOH. Za koncepcję kampanii odpowiada Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.

Źródło: T-Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764