logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promująca ofertę wyprzedażową w T-Mobile

  PR 29.12.2015, przeczytano 721 razy
ilustracjastrzałka

Końcówkę roku i cały karnawał rozgrzewać będzie kolejny Hit od T-Mobile - Gorąca Wyprzedaż. W spotach reklamowych T-Mobile zachęca do skorzystania z wyjątkowej okazji i sprawienia sobie wymarzonych prezentów - nowoczesnych smartfonów, tabletów i notebooków, które są teraz dostępne w specjalnej ofercie cenowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promujaca-oferte-wyprzedazowa-w-t-mobile,26963,artykul.html

Gorąca Wyprzedaż w T-Mobile to idealna okazja do sprawienia sobie wymarzonego prezentu, bo teraz ceny wybranych, wysokiej klasy smartfonów i tabletów w T-Mobile są obniżone nawet o blisko 800 złotych. Ofertę wyprzedażową wspiera kampania reklamowa, której osią są charakterystyczne dla ostatnich kampanii operatora, 15-sekundowe spoty produktowe. Wyróżnia je wyraźna, monochromatyczna kolorystyka z magentowymi akcentami, dynamicznym montażem i ciekawymi zabiegami postprodukcyjnymi.

W pierwszej kolejności będzie można zobaczyć filmy promujące ofertę abonamentową, z:

Samsung Galaxy S5 Neo:

HTC Desire 820:

oraz ofertę MIX, w której promowany jest Huawei Y6:

W drugiej kolejności, z początkiem stycznia, kampanię uzupełni spot promujący Mobilny Internet w T-Mobile oraz tablet Huawei Mediapad T1 8.0. Przedpremierowo prezentujemy go poniżej. Wtedy także kampania zagości w radio oraz na nośnikach OOH:

Kampania obecna będzie także w Internecie, w mediach społecznościowych oraz w materiałach POS w salonach operatora. Za kreację i produkcję nowych spotów produktowych odpowiada agencja Leo Burnett. Planowaniem, zakupem mediów oraz kampanią w Internecie zajęła się Starcom Mediavest Group (SMG).

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764