logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promująca Rok Stanisława Moniuszki

  PR 16.01.2019, przeczytano 243 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania promująca Rok Stanisława Moniuszki pod hasłem „To będzie mój rok!”.Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Communication Unlimited. Kampania została przygotowana na zlecenie Teatru Wielkiego - Opery Narodowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promujaca-rok-stanislawa-moniuszki,380818,artykul.html

Organizatorem ochodów Roku Moniuszki jest Mnisterstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.Uchwałą Sejmu RP rok 2019 został ustanowiony Rokiem Stanisława Moniuszki.

W tym roku przypada dwusetna rocznica urodzin tego wybitnego kompozytora, dyrygenta, organisty, pedagoga, dyrektora Teatru Wielkiego w Warszawie, twórcy polskiej opery narodowej.

- Wydarzenia organizowane w ramach Roku Stanisława Moniuszki udowodnią, że twórczość tego wybitnego artysty doskonale broni się po latach i potrafi przemawiać do współczesnych słuchaczy. Cieszę się, że wspólnie z zespołem Communication Unlimited wypracowaliśmy komunikację, która dzięki lekkiej formie i poczuciu humoru burzy mur między kompozytorem a publicznością. - mówi Marcin Fedisz, Kierownik Działu Literackiego i Marketingu, Teatr Wielki - Opera Narodowa

Kampania zachęca do odwiedzenia strony moniuszko200.pl, na której można znaleźć m.in. kalendarz wydarzeń rocznicowych, encyklopedię wiedzy o kompozytorze oraz materiały edukacyjne.

- Wizerunek Moniuszki zazwyczaj znamy ze szkoły podstawowej, niektórzy z nas pamiętają go z PRL-owskich banknotów. Naszym celem było tchnięcie życia w tę pomnikową postać. Tak, by już samo nazwisko czy portret inspirowało, uruchamiało wyobraźnię - dokładnie tak, jak inspirują nas portrety Mozarta czy Chopina. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Agencja Communication Unlimited chętnie angażuje się w projekty promujące wydarzenia kulturalne. CU od ponad 3 lat współpracuje z Warsaw Gallery Weekend, a od 2018 roku jest odpowiedzialna za koncept komunikacyjny Warszawskiego Festiwalu Filmów o Tematyce Żydowskiej. Agencja od lat realizuje też program CU ART, w ramach którego organizowane są spotkania z artystami, kuratorami oraz indywidualne wizyty na wystawach dla pracowników i klientów. CU posiada też własną kolekcję sztuki XX i  XXI wieku, największą i najciekawszą spośród polskich agencji reklamowych.

Kampania jest obecna na citilightach na terenie całego kraju. Potrwa do końca stycznia 2019.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764