logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promująca Rok Stanisława Moniuszki

  PR 16.01.2019, przeczytano 158 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania promująca Rok Stanisława Moniuszki pod hasłem „To będzie mój rok!”.Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Communication Unlimited. Kampania została przygotowana na zlecenie Teatru Wielkiego - Opery Narodowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promujaca-rok-stanislawa-moniuszki,380818,artykul.html

Organizatorem ochodów Roku Moniuszki jest Mnisterstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.Uchwałą Sejmu RP rok 2019 został ustanowiony Rokiem Stanisława Moniuszki.

W tym roku przypada dwusetna rocznica urodzin tego wybitnego kompozytora, dyrygenta, organisty, pedagoga, dyrektora Teatru Wielkiego w Warszawie, twórcy polskiej opery narodowej.

- Wydarzenia organizowane w ramach Roku Stanisława Moniuszki udowodnią, że twórczość tego wybitnego artysty doskonale broni się po latach i potrafi przemawiać do współczesnych słuchaczy. Cieszę się, że wspólnie z zespołem Communication Unlimited wypracowaliśmy komunikację, która dzięki lekkiej formie i poczuciu humoru burzy mur między kompozytorem a publicznością. - mówi Marcin Fedisz, Kierownik Działu Literackiego i Marketingu, Teatr Wielki - Opera Narodowa

Kampania zachęca do odwiedzenia strony moniuszko200.pl, na której można znaleźć m.in. kalendarz wydarzeń rocznicowych, encyklopedię wiedzy o kompozytorze oraz materiały edukacyjne.

- Wizerunek Moniuszki zazwyczaj znamy ze szkoły podstawowej, niektórzy z nas pamiętają go z PRL-owskich banknotów. Naszym celem było tchnięcie życia w tę pomnikową postać. Tak, by już samo nazwisko czy portret inspirowało, uruchamiało wyobraźnię - dokładnie tak, jak inspirują nas portrety Mozarta czy Chopina. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Agencja Communication Unlimited chętnie angażuje się w projekty promujące wydarzenia kulturalne. CU od ponad 3 lat współpracuje z Warsaw Gallery Weekend, a od 2018 roku jest odpowiedzialna za koncept komunikacyjny Warszawskiego Festiwalu Filmów o Tematyce Żydowskiej. Agencja od lat realizuje też program CU ART, w ramach którego organizowane są spotkania z artystami, kuratorami oraz indywidualne wizyty na wystawach dla pracowników i klientów. CU posiada też własną kolekcję sztuki XX i  XXI wieku, największą i najciekawszą spośród polskich agencji reklamowych.

Kampania jest obecna na citilightach na terenie całego kraju. Potrwa do końca stycznia 2019.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Nervosolu Tabs
Herbapol Wrocław ruszył z ogólnopolską kampanią dla Nervosolu Tabs. „Zachowaj spokój każdego dnia” to hasło i leitmotive kampanii.
W lutym 2019 roku agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z największym w Polsce i jednym z największych w Europie producentów porcelany stołowej, marką Lubiana S.A. Dzięki podpisaniu nowego kontraktu, Triple PR ma pod swoją PR-ową opieką całą Polską Grupę Porcelanową, w której skład wchodzą marki Ćmielów, Lubiana, Chodzież i Ćmielów...
Impel Visual Solutions - Stacja Citronex w Zgorzelcu
Usytuowany w Zgorzelcu Dyskont Paliwowy zajmuje ponad 35 tysięcy metrów kwadratowych. Klienci mają do dyspozycji 24 stanowiska tankowania, market, niedużą kafejkę, restaurację Picaro i cztery tunele myjni dla TIR-ów. Wykończenie zewnętrzne kompleksu zostało wykonane przez Impel Visual Solutions
Śniadanie z laureatami konkursów Remadays Warsaw 2019
Tradycyjnie o 12:00, trzeciego dnia targów reklamy i druku RemaDays Warsaw odbyło się spotkanie podczas którego spotkali się partnerzy programu Solidni w Biznesie, ale nie tylko. Od kilku już lat podczas tego wydarzenia ogłaszane są wyniki trzech prestiżowych konkursów targowych – Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year.
Dzięki Dakea Boss.app od 180heartbeats + Jung v Matt dla Dakea (Altaterra, VKR), dekarze współpracujący z marką, mając przy sobie tylko smartfona, mogą już na budowie zacząć przygotowanie oferty dla swoich klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764