logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promująca Samsung Galaxy Camera

  PR 04.12.2012, przeczytano 1194 razy
ilustracjastrzałka

Samsung GALAXY Camera to rewolucyjne urządzenie łączące w kompaktowym korpusie aparat z 21-krotnym zoomem optycznym, dotykowy wyświetlacz HD 4,8 cala, system Android wraz z tysiącami aplikacji dostępnych w Samsung Apps i Google Play oraz stałą łączność z internetem dzięki 3G/4G i wbudowanemu Wi-Fi. 27 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa, która podkreślać będzie właśnie to unikalne dla rynku aparatów cyfrowych połączenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promujaca-samsung-galaxy-camera,17405,artykul.html

Działania reklamowe komunikujące GALAXY Camera są elementem akcji wprowadzającej na rynek nową linię innowacyjnych aparatów Samsung SMART FOTO. Główne hasło kampanii „Fotografuj dziś aparatami jutra” podkreśla przełomowe rozwiązania zastosowane w tym urządzeniu.

Trwające działania promocyjne obecne będą zarówno w telewizji, kinach, prasie jak i internecie. Wychodząc naprzeciw coraz większej grupie użytkowników mediów społecznościowych Samsung nie tylko oferuje aparat, który pozwala na kreatywną fotografię i udostępnianie zdjęć w czasie rzeczywistym, ale także zdecydował się po raz pierwszy ulokować stronę internetową kampanii w serwisie Facebook. Serwis produktowy będzie widoczny również dla niezarejestrowanych użytkowników.

Duża część działań reklamowych realizowana jest online w sieci - na portalach internetowych, serwisach społecznościowych i wśród blogerów. Interaktywne aplikacje i bannery zgodnie z hasłem „A gdyby do aparatu dodać…” obrazują unikalne połączenie wielu funkcjonalności Samsung GALAXY Camera.

Powstałe na potrzeby kampanii spoty reklamowe podkreślają szerokie możliwości edycji flmów i zdjęć, które użytkownicy mogą stale poszerzać dzięki tysiącom dostępnych aplikacji Android.

Materiały do kampanii opracowały agencje Leo Burnett, Cheil i Performance Media, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.

Źródło: Samsung

www.smartfoto.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764