logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania przed „Star Wars” w ofercie Multikino Media

  PR 26.08.2015, przeczytano 2383 razy
ilustracjastrzałka

Jedna z najważniejszych premier 2015 roku, czyli „Star Wars” w kinach od 18 grudnia. A już w sierpniu broker reklamy kinowej rozpoczął sprzedaż kampanii przed filmem w 55 kinach ze swojej oferty w 44 miastach na terenie całej Polski. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-przed-star-wars-w-ofercie-multikino-media,25790,artykul.html

Gwiezdne wojny, część VII: Przebudzenie mocy (ang. Star Wars Episode VII: The Force Awakens; również Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy). Jest to siódma odsłona serii Gwiezdne wojny. Akcja filmu rozgrywa się około 30 lat po wydarzeniach z Powrotu Jedi i koncentruje się na losach trójki nowych bohaterów. W obsadzie filmu znaleźli się m.in.: Harrison Ford, Carrie Fisher, Mark Hamill, Anthony Daniels oraz Daisy Ridley. Film na ekrany polskich kin trafi 18 grudnia. 

Klienci Multikino Media mają do wyboru trzy rodzaje kampanii: regularną, pakietową oraz  follow the movie; w jednym z trzech bloków reklamowych: blok tradycyjny, specjalny oraz premium. Będzie możliwość rozszerzenia kampanii poprzez pokazy zamknięte, sampling produktu, stałą obecność na wybranym nośniku w okresie trwania kampanii.

Jednocześnie z rozpoczęciem sprzedaży kampanii reklamowych Multikino Media uruchamia sprzedaż korporacyjną: pokazy zamknięte dla klientów połączone z prezentacją firmy; kody i kupony podarunkowe wykorzystywane w akcjach prosprzedażowych oraz do celów wewnętrznych firmy.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764