logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera

  PR 13.08.2020, przeczytano 886 razy
ilustracjastrzałka

17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-przekasek-i-deserow-my-natural-day-od-dr.-oetkera,388093,artykul.html

Reklama pod hasłem „Codziennie tyle dobrego z natury” jest pełna słońca i naturalnej energii. Silnie buduje świadomość całej linii My Natural Day oraz komunikuje konkretne nowe produkty, które towarzyszą konsumentom już od rana, dodają naturalnej energii i naturalnie wpasowują się w rytm ich aktywnego dnia.

Reklama prezentuje różne produkty, pokazuje różne historie i różnych bohaterów, ale łączy ich jedno: My Natural Day. Tyle dobrego z natury.

Kampania reklamowa obejmuje emisję reklamy 30 sek. i trzech wersji 15 sek., z których każda przedstawia inny produkt z nowej linii My Natural Day, który naturalnie wkomponowuje się w dzień. Reklama w telewizji emitowana będzie w głównych stacjach TVN, POLSAT, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych.

Komunikacja uzupełniona będzie o silne wsparcie w Internecie: display, VOD oraz media społecznościowe.

Linia My Natural Day została wprowadzona na rynek na początku tego roku. Jest to szeroka gama naturalnych, zbożowych i owocowych przekąsek i deserów pełnych wartościowych składników, takich jak acerola bogata w naturalną witaminę c, zboża, owoce, nasiona chia i superfruits.

ilustracjastrzałka

Źródło: Dr. Oetker Polska

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem października do grona klientów more communications agency dołączył koncern technologiczny Panasonic oraz marki Technics i Lumix. W ramach współpracy agencja zajmie się m.in. prowadzeniem działań z zakresu brand PR, koordynacją współprac z mediami i influencerami oraz obsługą biura prasowego. Oprócz prac na rzecz marek Technics i Lumix w...
Voel stawia na branżę eventową
Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być  12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All...
Hyatt Place Kraków – wnętrza hotelu według Mixd i Trust Us
31 października miało miejsce otwarcie 4-gwiazdkowego hotelu Hyatt Place Kraków. Ten nowo wybudowany obiekt, zlokalizowany na krakowskich Błoniach, dysponuje 216 nowoczesnymi pokojami i 150 m2 powierzchni konferencyjnej. Wnętrza hotelu zaprojektowała wrocławska pracownia MIXD, a ich realizacją zajęła się spółka Trust Us. Operatorem obiektu jest Hotel Professionals Management...
Wolą milczeć, niż prosić o pomoc. Avon i partnerzy mówią: „Możesz mi powiedzieć
Według policyjnych statystyk, w Polsce dochodzi od 1800 do 2300 gwałtów1 rocznie. Natomiast z danych Niebieskiej Linii, która oferuje pomoc kobietom doświadczającym przemocy, wynika, że jest ich o wiele więcej – nawet 30 tys. Jednak statystyki nie obrazują całego problemu. Kobiety wciąż milczą, bo wstydzą się zgłosić gwałt z obawy, że zostaną obarczone...
Costa Coffee z baśniową kampanią na święta
W baśniowej krainie Costa Coffee malutcy podróżnicy odkrywają niezwykłą filiżankę, która jest nośnikiem cudownego, rozgrzewającego napoju. Filiżanka jest pełna magii - w jednej chwili może zmienić się w kosz zeppelina, wygodną łódkę czy też miejsce do zażywania gorących kąpieli. A bogactwo słodkich skarbów, które w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764