logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Pyszne.pl i HBO GO

  PR 15.02.2021, przeczytano 827 razy
ilustracjastrzałka

Serwis Pyszne.pl razem z HBO GO przygotowali luty pełen wrażeń. Od dziś do każdego zamówienia jedzenia  klienci otrzymują bezpłatny miesiąc oglądania filmów i seriali w HBO GO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-pyszne.pl-i-hbo-go,390224,artykul.html

Piątkowy wieczór z filmem i smakowitym jedzeniem to zawsze dobry pomysł. Co innego może dostarczyć nam tylu miło spędzonych chwil jak ulubiony serial i świeżo przygotowana przekąska. Nie bez powodu w kinach sprzedawany jest  popcorn i nachos. Z badań przeprowadzonych na zlecenie Pyszne.pl z ostatnich lat wynika, że aż 3 na 4 osoby podczas seansu lubią mieć pod ręką coś do pochrupania. Około 20% konsumentów podczas seansu korzysta z serwisu do zamawiania jedzenia.

Serwisy zdecydowały się na wspólną akcję, aby dostarczyć jeszcze więcej radości swoim użytkownikom. Sytuacja nie sprzyja wychodzeniu z domu, dlatego Pyszne.pl i HBO GO połączyły siły, aby zaproponować nam równie atrakcyjną alternatywę.

- Wiemy z badań, że nasi klienci lubią zamawiać jedzenie na wieczorne seanse filmowe. Dlatego zainicjowaliśmy aktywację, która dostarcza im tej podwójnej przyjemności, zapraszając do współpracy jeden z ulubionych serwisów wielbicieli dobrego kina – komentuje Marcin Schmidt, marketing manager Pyszne.pl.

- Łączymy to, co wszyscy lubią: dobre jedzenie z dobrą rozrywką. 30 dni HBO GO w prezencie oznacza nieograniczony dostęp do 800 filmów i 300 seriali, dokumentów, koncertów i bajek dla dzieci. To brzmi jak plan na długie, zimowe wieczory - mówi Agata Oleszkiewicz, trade marketing manager HBO GO.

Według danych Pyszne.pl daniem najczęściej zamawianym na wieczorne seanse jest pizza. Polacy coraz chętniej wybierają też różnorodne dania kuchni świata: sushi, curry, tacos, wege burgery i wiele innych. Mistrzowsko umilą one zapoznawanie się z nowościami HBO GO, wśród których pojawią się takie kultowe tytuły jak: Justice League, wszystkie sezony Przyjaciół, The Nevers, seria filmów Jamesa Bonda.

Promocja obowiązuje do 28.02.2021 lub do wyczerpania zapasów. By otrzymać darmowy kod na 30 dni do HBO GO należy złożyć zamówienie za minimum 20 zł, a także zapisać się do newslettera Pyszne.pl.

Źródło: Pyszne.pl

www.pyszne.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764