10 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa „PZU - Życie w Twoich rękach”. Jej celem jest budowa wizerunku nowego PZU, które działa we wszystkich najważniejszych dla życia Polaków obszarach i towarzyszy im na wszystkich jego etapach. Kampania pokazuje linię życia i uczucia, które towarzyszą klientomubezpieczeniowym od narodzin aż po emeryturę. PZU podkreśla, że jestodpowiedzialnym partnerem i pomaga klientom wziąć życie we własne ręce.
Ta kampania jest szczególna. Otwieramy nią nowy etap w komunikacji marki PZU, przechodząc od wizerunku marki oferującej głównie ubezpieczenia komunikacyjne, do wizerunku partnera na którym można polegać w ochronie majątku, życia, zdrowia i bezpiecznej przyszłości finansowej. W kampanii podkreślamy też solidarność i lokalne zaangażowanie społeczne - powiedziała Magdalena Kicińska, dyrektor Biura Marketingu PZU.
Pod hasłem „To jest życie” są emocje, towarzyszące chwilom, o których na co dzień zapominamy, bo są dla nas bardzo naturalne, ale które z perspektywy czasu będą dla nas najważniejsze. Dlatego reklama wzbudza wzruszenie niezależnie od wieku odbiorcy. W obrazie zastosowaliśmy symbolikę drzewa życia i specjalny panoramiczny format ujęć podkreślający linię życia. – dodaje Magdalena Kicińska, dyrektor Biura Marketingu PZU.
Kampania potrwa od 10 stycznia do 28 lutego br. Wykorzystywane media to TV (2 spoty 30” i 45”), prasa, internet (formaty displayowe, video, mailingi) oraz kino (kampania spotowa 60”).
Za kreację kampanii odpowiada VML Poland. Domem produkcyjnym jest OTO Film, reżyserem spotu Arni Asgeirsson. Media zakupił Universal Mccann.
Źródło: PZU