logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania PZU: Życie w Twoich rękach

  PR 11.01.2018, przeczytano 520 razy
ilustracjastrzałka

10 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa „PZU  - Życie w Twoich rękach”. Jej celem jest budowa wizerunku nowego PZU, które działa we wszystkich najważniejszych dla życia Polaków obszarach i towarzyszy im na wszystkich jego etapach. Kampania pokazuje linię życia i uczucia, które towarzyszą klientomubezpieczeniowym od narodzin aż po emeryturę. PZU podkreśla, że jestodpowiedzialnym partnerem i pomaga klientom wziąć życie we własne ręce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-pzu%3A-zycie-w-twoich-rekach,35076,artykul.html

Ta kampania jest szczególna. Otwieramy nią nowy etap w komunikacji marki PZU, przechodząc od wizerunku marki oferującej głównie ubezpieczenia komunikacyjne, do wizerunku partnera na którym można polegać w ochronie majątku, życia, zdrowia i bezpiecznej przyszłości finansowej. W kampanii podkreślamy też solidarność i lokalne zaangażowanie społeczne - powiedziała Magdalena Kicińska, dyrektor Biura Marketingu PZU.

Pod hasłem „To jest życie” są emocje, towarzyszące chwilom, o których na co dzień zapominamy, bo są dla nas bardzo naturalne, ale które z perspektywy czasu będą dla nas najważniejsze. Dlatego reklama wzbudza wzruszenie niezależnie od wieku odbiorcy. W obrazie zastosowaliśmy symbolikę drzewa życia i specjalny panoramiczny format ujęć podkreślający linię życia. – dodaje Magdalena Kicińska, dyrektor Biura Marketingu PZU.

Kampania potrwa od 10 stycznia do 28 lutego br. Wykorzystywane media to TV (2 spoty 30” i 45”), prasa, internet (formaty displayowe, video, mailingi) oraz  kino (kampania spotowa 60”).

Za kreację kampanii odpowiada VML Poland. Domem produkcyjnym jest OTO Film, reżyserem spotu Arni Asgeirsson. Media zakupił Universal Mccann.

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie „mrożone” Ikonos Frosted z certyfikatem niepalności
Folia z efektem mrożonego szkła to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów „klasy premium” polskiego producenta. Użytkownicy z ponad 50 krajów oprócz jakości tej folii i atrakcyjnej ceny docenią także jej niepalność potwierdzoną certyfikatem.
Captain Jack wśród najbadziej widocznych marek na Facebooku
Grudzień dla Kompanii Piwowarskiej minął pod znakiem najbardziej kolorowego kapitana w mieście - Captain Jacka. Nowa marka znalazła się wśród najbadziej widocznych na Facebooku, odnotowując też największy wzrost interakcji, kształtujący się na poziomie… 532%.
Payback z nową kampanią „Uratuj Punkciaka”
PAYBACK wystartował z kampanią „Uratuj Punkciaka”, w ramach której zachęca uczestników Programu do tego, aby byli smart shopperami i wykorzystali do końca lutego br. wszystkie punkty zgromadzone ponad 3 lata temu. W przeciwnym razie stracą one swoją ważność. Punkty można przeznaczyć na zakupy w ponad 3 tysiącach sklepów partnerów Programu,...
Personalizacja biura po skandynawsku. Pixers Business i Pracownia 3XA dla Etteplan
Oryginalna aranżacja biura wyrażająca tożsamość firmy i podkreślająca jej dbałość o komfort pracownika to dziś jeden z ważnych elementów strategii employer branding. Niekiedy zapomina się jednak, że przestrzeń biurowa ma być przede wszystkim funkcjonalna i zapewniająca dobre warunki pracy. W Etteplan udało się połączyć nowoczesny design z użytecznością - wszystko w...
Trójwymiarowy Danonek - specjalna edycja magnesów z aplikacją Shazam
Każdy kolejny rok to nowe doświadczenia i wyzwania, szczególnie dla dzieci, które świata się dopiero uczą. Uwielbiany przez dzieciaki Danonek tym razem zaprasza do wspólnych morskich przygód przy wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764