logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Radia Pogoda z Alicją Majewską

  PR 26.05.2024, przeczytano 563 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek 20 maja wystartowała kampania wizerunkowa „Radio Pogoda - najpiękniejsze melodie”. Jej twarzą została muzyczna gwiazda - Alicja Majewska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-radia-pogoda-z-alicja-majewska,404378,artykul.html

Reklamy Radia Pogoda będzie można zobaczyć na nośnikach OOH w miastach nadawania stacji, a także w prasie, Internecie, mediach własnych oraz społecznościowych.    

W najnowszej kampanii promującej Radio Pogoda sięgamy ponownie do arsenału muzycznego najpiękniejszych melodii i po raz kolejny stawiamy na gwiazdę z epoki. Tym razem inaczej niż w poprzedniej kampanii, w której użyliśmy archiwalnego zdjęcia postawiliśmy na współczesny wizerunek artystki. Pani Alicja Majewska była dla nas oczywistym wyborem, jak sama o sobie mówi „jest pomostem pomiędzy przeszłością a teraźniejszością” – zupełnie jak nasza stacja, która gra tylko najpiękniejsze melodie - mówi Anna Justka, dyrektorka promocji stacji muzycznych Grupy Eurozet.

Nowe działania reklamowe Radia Pogoda, umacniają hasło pozycjonujące stacji. Jednocześnie to wstęp do serii działań antenowych.  

Już teraz przygotowujemy dla naszych słuchaczy całą masę niespodzianek, konkursów i dedykowanych audycji z udziałem artystki. Najważniejsza z nich to, nowość na naszej antenie - audycja, której współprowadzącą będzie sama Alicja Majewska. Wystarczy słuchać Radia Pogoda oraz śledzić nasze kanały w mediach społecznościowych – mówi Agata Jońska Szefowa Anteny Radia Pogoda.

Program „Najpiękniejsze melodie Alicji Majewskiej w Radiu Pogoda” zadebiutuje na antenie 27 maja.

Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiadał zespół promocji stacji muzycznych Grupy Eurozet.

Źródło: Agora S.A.

radiopogoda.pl

Dodatkowe informacje:

Radio Pogoda to jedyna stacja na polskim rynku zaprojektowana dla srebrnego pokolenia, czyli starszych słuchaczy. To idealna propozycja dla tych, którzy cenią przeboje sprzed lat, najpiękniejsze melodie łączące pokolenia, oraz doceniają dorobek kulturalny minionych czasów. Zespół Radia Pogoda chce być zawsze blisko swoich odbiorców, m.in. organizując liczne akcje dla słuchaczy w 8 miastach nadawania - w Warszawie, na Śląsku, w Krakowie, Wrocławiu, w Poznaniu, w Gdańsku (częściowo też w Sopocie i Gdyni), Bydgoszczy oraz Opolu, a także w internecie. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764