logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Ranigast od Opus B

  PR 13.02.2018, przeczytano 371 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna kampania telewizyjna marki Ranigast Max. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Agencja Reklamowa Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-ranigast-od-opus-b,35448,artykul.html

Humorystyczny, lekki przekaz, wyrazista filmowa stylistka i nietuzinkowi bohaterowie to główne cechy komunikacji Ranigast Max, za pomocą których marka buduje w świadomości konsumentów pozytywny wizerunek oparty na skuteczności i niezawodności leku.

– Obecna kampania to kolejna odsłona „regionalnego” serialu reklamowego, który w sposób bardzo obrazowy i plastyczny ilustruje działanie leku w starciu z różnorodnymi lokalnymi dietami i sympatycznymi łasuchami – tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.

Kampanię dla marki przygotowała (oraz nadzorowała grę na kobzie) agencja reklamowa Opus B. Spoty wyprodukował Watchout, za postprodukcję odpowiada Xantus. Choreografią dań i reżyserią ogólną zajęli się Kuba Michalczuk oraz operator Maciek Ryter. Niezapomniane scenografie stworzył Marcin Płaszczyk.

Kampania wystartowała 12 lutego. Za zakup mediów odpowiada Dentsu Aegis Network Polska.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone