logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa: Liga Mistrzów UEFA w Cyfrowym Polsacie

  PR 13.07.2018, przeczytano 976 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa promująca wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 2 lipca br. nowe oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium: www.cyfrowypolsat.pl/UEFA. Dzięki niemu będzie można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo, bez reklam, także w jakości Super HD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa%3A-liga-mistrzow-uefa-w-cyfrowym-polsacie,37239,artykul.html

Nowy spot zachęca do wyboru najlepszej oferty dla wszystkich fanów sportu – i nie tylko – z dwoma kanałami Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 w jakości Super HD oraz czterema serwisami telewizyjnymi premium w systemie PPV bez dodatkowych opłat. Wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA dostępne będą w abonamentach w cenie już od 50 zł miesięcznie, nawet przez 3 pierwsze miesiące bez opłat, a do wybranych ofert operator dołącza oficjalną replikę piłki Ligi Mistrzów UEFA gratis.

Ponadto oferta telewizyjna Cyfrowego Polsatu zawiera dobrze już znane widzom najpopularniejsze stacje sportowe, ponad 40 stacji filmowych oraz wygodne pakiety dostosowane do potrzeb całej rodziny.

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono nośniki outdoorowe, m.in. z wykorzystaniem formatów przy najczęściej uczęszczanych trasach, oraz działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, sportowe i social media.

Za pomysł kreatywny odpowiada agencja GREY Group, spot reżyserował Bartosz Prokopowicz. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją − Televisor. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

Źródło: Grupa Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764