logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa „Tradycyjnie pyszne Święta”

  PR 23.02.2018, przeczytano 506 razy
ilustracjastrzałka

1 marca startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-_tradycyjnie-pyszne-swieta_,35553,artykul.html

Kampania reklamowa Galeo realizowana będzie w prasie poradnikowej od początku marca. W jej ramach zostaną pokazane pieprz czarny mielony oraz majeranek Galeo, po które konsumenci często sięgają przygotowując dania nie tylko na Wielkanoc. Kampanię spina hasło „Tradycyjnie pyszne Święta” oraz claim marki „Warte dodania”. Zobaczymy ją w formacie full page w dwutygodnikach „Przyjaciółka”, „Pani Domu” oraz w miesięczniku „Poradnik Domowy”, a także w ich wielkanocnych wydaniach.

W ofercie marki Galeo znajdziemy przyprawy najczęściej używane we współczesnej domowej kuchni polskiej, m.in. ziele angielskie, liście laurowe, paprykę ostrą i słodką czy bazylię. Portfolio dopełniają gotowe mieszanki przyprawowe, inspirowane chętnie przygotowywanymi daniami, np. do kurczaka, ryby czy mięsa mielonego. Marka stawia na relację ceny do jakości, a także nie stosuje dodatku glutaminianu monosodowego.

Kreację przygotowała agencja Albedo Marketing, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR realizuje JBcomm.

Źródło: Galeo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764