logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Coca-Coli: Wybieram Siebie

  PR 06.04.2017, przeczytano 775 razy
ilustracjastrzałka

Od kwietnia pod nazwą Wybieram Siebie ruszyła nowa ogólnopolska kampania edukacyjna. Projekt skierowany jest do kobiet, dla których ważne jest zachowanie równowagi w prowadzonym przez nie stylu życia. Inicjatorem akcji jest firma Coca-Cola.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-coca-coli%3A-wybieram-siebie,32070,artykul.html

Celem kampanii Wybieram Siebie jest edukacja kobiet, że dobre samopoczucie zależy od równowagi i harmonii pomiędzy różnymi aspektami życia. Kluczem do jej uzyskania jest zdrowy rozsądek w codziennych wyborach, samoakceptacja i wsłuchanie się w siebie, a także podejmowanie decyzji w zgodzie ze sobą.

- Bardzo uważnie słuchamy naszych konsumentów i wiemy, że szczególnie kobiety często czują się zagubione w gąszczu sprzecznych informacji i porad na temat stylu życia i odżywiania. Dostrzegliśmy olbrzymią potrzebę kampanii mówiącej o tym, czym jest równowaga życiowa i jak do niej dążyć. Chcemy przekonać kobiety, by przede wszystkim słuchały siebie i postawiły na zdrowy rozsądek – jak wynika z badania przeprowadzonego na potrzeby kampanii, taka postawa życiowa idzie w parze z wyższym poczuciem szczęścia, czyli wartościami, które są częścią DNA naszej firmy – mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej w Coca-Cola Poland Services.

Wybieram Siebie to ogólnopolski projekt dotyczący stylu życia, w tym m.in. jego aspektów psychologicznych, odżywiania, a także roli aktywności fizycznej na co dzień. Do udziału w nim zaproszono ekspertów z obszaru dietetyki i psychologii, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Program ma dedykowaną stronę www.wybieramsiebie.pl, na której można zapoznać się z artykułami poradnikowymi z zakresu psychologii, psychodietetyki i aktywności fizycznej przygotowanymi przez ekspertów projektu. Akcji towarzyszyć będzie kampania informacyjna w mediach oraz działania on-line: m.in. kampania na portalach internetowych, działania z influencerami oraz profil na Facebooku. Za realizację kampanii odpowiada kilka zespołów Grupy On Board Think Kong.

Źródło: Grupa On Board Think Kong

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764