logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic

  PR 15.05.2024, przeczytano 400 razy
ilustracja

Właśnie ruszyła nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux, podobnie jak w ubiegłym roku, jest znana i ceniona polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, w tym m.in. w social mediach i TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-dulux-ambiance-ceramic,404229,artykul.html

Kampania reklamowa 2024 ma budować wizerunek farb Dulux Ambiance Ceramic jako produktów klasy premium (jest ceramiczna, plamoodporna), a jednocześnie inspirować do tworzenia przytulnych i pięknych wnętrz. Farba marki Dulux cechuje się niezwykle bogatą kolorystyką, którą tworzą cztery palety barw: Neutral Colours (kolory ponadczasowe pasujące do każdego wnętrza), Future Designs (kolory przyszłości wprowadzające naturę do wnętrz), Elegant Classics (kolory klasyczne nadające luksusowy charakter) oraz Trendy Ideas (kolory współczesne pozwalające na stworzenie oryginalnych aranżacji).

Kolorem przewodnim tegorocznej kampanii i spotu reklamowego, jest barwa Harmony Blue oraz Blue Loft. Odzwierciedlają one harmonię i piękno zgodnie z hasłem - Stwórz dom jak ze snów z Dulux Ambiance Ceramic. Reklama oparta jest na motywie snu, który pozwala człowiekowi dowolnie kreować, w tym wypadku wnętrza własnego domu.

W nowej kampanii marki Dulux zależy nam na zbudowaniu autentycznej relacji z konsumentem. Pokazaniu, jak wielką moc niesie ze sobą ceramiczna farba do wnętrz Dulux Ambiance Ceramic, dzięki której człowiek może stworzyć swój wymarzony dom. Z tą misją wychodzimy do naszych konsumentów” – mówi Natalia Kokora, Brand Manager marki Dulux.

Ambasadorką tegorocznej kampanii jest, podobnie jak i miało to miejsce w 2023 roku, popularna polska aktorka Magdalena Boczarska, znana m.in. z filmów takich Różyczka czy Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej. Artystka zaprezentuje na swoim Instagramie w formie postów i rolek wszystkie palety kolorów farby Dulux Ambiance Ceramic. Będzie również twarzą kampanii outdoorowej i billboardu sponsorskiego.

Bardzo się cieszę, że pracujemy razem kolejny rok! Uwielbiam piękne kolory i piękne wnętrza, a nasza współpraca w bardzo przyjemny sposób łączy te dwie rzeczy. Będziemy więc nadal inspirować do zmiany przestrzeni poprzez wprowadzenie do niej koloru” – mówi Magdalena Boczarska. – „Nazwy kolorów w palecie Dulux Ambiance Ceramic odzwierciedlają atmosferę naszej współpracy na planie - czasem jest spokojnie i otulająco, czasem szalejemy i dosłownie skaczemy po kanapach, ogólnie panuje duża zgoda i harmonia. Mój tegoroczny faworyt z palety to Ethnic Red, może to z powodu zbliżającego się lata i tej energii :-) Ale kocham też Harmony Blue!” – dodaje.

Koncept jest wspierany przez silną kampanię 360, która obejmuje m.in. obecność spotu w TV. Reklama jest wyświetlana od 6. maja, podobnie jak materiały promocyjne w mediach społecznościowych i na Youtube oraz VoD. Kampania będzie wspierana przez działania reklamowe w kanale OOH.

Z ramienia AkzoNobel, producenta i właściciela Dulux, za kampanię Dulux Ambiance Ceramic odpowiedzialni są Natalia Kokora, Brand Managerka marki Dulux oraz Robert Gwara, Marketing Manager Consumer Paints & Profi.

Spot reklamowy przygotowała Agencja Oglivy, a jego adaptacji dokonała agencja Craft. Billboardy sponsorskie wyprodukował dom produkcyjny FOG Production. Za przygotowanie kreacji w mediach społecznościowych odpowiadają z kolei agencje OS3 oraz EssenceMediacom. Komunikację PR prowadzi agencja PANKOWALSKI Strategicznie.

Zakupu mediów do kampanii dokonały: w zakresie TV&VOD – EssenceMediacom; w zakresie digital – Mediahub.

Źródło: AkzoNobel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764