logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa farb Beckers

  PR 10.06.2024, przeczytano 302 razy
ilustracjastrzałka

PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-farb-beckers,404555,artykul.html

Marka Beckers to entuzjazm, spontaniczność i radość, także z malowania domowych wnętrz. Kochamy kolory, więc chcemy też zachęcać klientów do zabawy różnymi odcieniami, wierząc, że właśnie dzięki nim życie nabiera barw. Tym bardziej, że jak pokazujemy w naszym spocie malowanie wcale nie jest trudne i nawet amator może z sukcesem odmienić wygląd wnętrza. Promowana w ramach najnowszej kampanii flagowa linia farb Beckers Designer Colour to kilkadziesiąt modnych kolorów, za pomocą których można wykreować piękne i efektowne aranżacje, dopasowane do własnych upodobań i stylu, co więcej z poszanowaniem zdrowia i ekologii. Nasze farby łączą w sobie bowiem wysoką jakość z bezpieczeństwem stosowania i dbałością o środowisko” - komentuje Aneta Stopa, manager marki Beckers w PPG.

ilustracjastrzałka

Spoty reklamujące plamoodporne farby Beckers można obejrzeć na głównych antenach największych stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Działania w ramach kampanii obejmują także Internet, w tym platformy VOD, digital i media społecznościowe. Koncepcję kreatywną i materiały przygotowała będąca częścią Publicis Groupe agencja Saatchi & Saatchi. Spot reklamowy wyreżyserował Filip Bartczak, jego produkcją zajął się Papaya Films, zaś postprodukcją Prodigious. Za planowanie mediów telewizyjnych i VOD odpowiada natomiast Arena Media Communication.

Źródło: PPG

www.ppg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764