logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa farb Beckers

  PR 10.06.2024, przeczytano 1174 razy
ilustracjastrzałka

PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-farb-beckers,404555,artykul.html

Marka Beckers to entuzjazm, spontaniczność i radość, także z malowania domowych wnętrz. Kochamy kolory, więc chcemy też zachęcać klientów do zabawy różnymi odcieniami, wierząc, że właśnie dzięki nim życie nabiera barw. Tym bardziej, że jak pokazujemy w naszym spocie malowanie wcale nie jest trudne i nawet amator może z sukcesem odmienić wygląd wnętrza. Promowana w ramach najnowszej kampanii flagowa linia farb Beckers Designer Colour to kilkadziesiąt modnych kolorów, za pomocą których można wykreować piękne i efektowne aranżacje, dopasowane do własnych upodobań i stylu, co więcej z poszanowaniem zdrowia i ekologii. Nasze farby łączą w sobie bowiem wysoką jakość z bezpieczeństwem stosowania i dbałością o środowisko” - komentuje Aneta Stopa, manager marki Beckers w PPG.

ilustracjastrzałka

Spoty reklamujące plamoodporne farby Beckers można obejrzeć na głównych antenach największych stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Działania w ramach kampanii obejmują także Internet, w tym platformy VOD, digital i media społecznościowe. Koncepcję kreatywną i materiały przygotowała będąca częścią Publicis Groupe agencja Saatchi & Saatchi. Spot reklamowy wyreżyserował Filip Bartczak, jego produkcją zajął się Papaya Films, zaś postprodukcją Prodigious. Za planowanie mediów telewizyjnych i VOD odpowiada natomiast Arena Media Communication.

Źródło: PPG

www.ppg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764