logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Fiata dla uczczenia Stinga i Shaggy’ego

  PR 22.02.2019, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka

Nowa reklama Fiata powstała dla uczczenia nagrody Grammy „Best Reggae Album”, przyznanej w tym roku duetowi Sting i Shaggy za ich album „44/876” (Cherrytree/A&M/Interscope Records), zajmujący topowe miejsce na liście przebojów oraz jako zapowiedź nadchodzącej kampanii reklamowej prezentującej tych dwóch kultowych artystów i ich singiel „Just One Lifetime”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-fiata-dla-uczczenia-stinga-i-shaggy%E2%80%99ego,381354,artykul.html

- Cieszę się z informacji o tej zasłużonej nagrodzie, a nasza marka ma zaszczyt połączyć siły z tymi dwoma wybitnymi artystami - powiedział Olivier Francois, dyrektor marki Fiat oraz dyrektor marketingu FCA.

Kampania wyreżyserowana przez znakomitego artystę Josepha Kahna (Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga,Taylor Swift) obejmuje teaser (https://youtu.be/Nox0ixe_uW0) z wybranymi scenami z nowej akcji reklamowej Fiata, w której występuje Sting i Shaggy, i która poświęcona jest nowej serii specjalnej marki, będącej hołdem z okazji 120-lecia Fiata. Kahn jest również reżyserem teledysków do nowego singla Stinga i Shaggy’ego „Just One Lifetime”, którego patronem medialnym jest Fiat. Kampania ruszy z początkiem marca 2019 roku.

W 2018 roku Sting i Shaggy wydali wspólny, inspirowany wyspiarskim klimatem album, zatytułowany „44/876”, który wykorzystuje wiele zaskakujących połączeń, tworząc niepowtarzalny klimat płyty. Tytuł nawiązuje po pierwsze do telefonicznych numerów kierunkowych ich krajów 44/876, ale przede wszystkim oddaje głęboko zakorzenioną miłość duetu do Jamajki – ojczyzny Shaggy’ego i miejsca, w którym Sting napisał taki klasyk, jak „Every Breath You Take” zespołu The Police. Ich album zadebiutował na pierwszym miejscu w Niemczech oraz w Top 10 w Wielkiej Brytanii. Był ponad 20 tygodni na szczycie listy przebojów reggae Billboardu w Stanach Zjednoczonych oraz zdobył „Gold Certification” w Polsce i we Francji.

Latem zeszłego roku Sting i Shaggy podjęli współpracę w ramach cieszącej się uznaniem krytyków światowej trasy koncertowej „44/876 World Tour”, podczas której wykonują swoje najsłynniejsze przeboje oraz piosenki z albumu, który zdobył nagrodę Grammy. Duet zawita do Wielkiej Brytanii, gdzie od 19 do 25 maja wystąpi z kilkoma prywatnymi koncertami, pod hasłem „reggae rock dance party that never lets up”.

Źródło: FCA Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764