logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Kino TV pod hasłem „Filmy Twojego życia”

  PR 14.05.2019, przeczytano 471 razy
ilustracjastrzałka

Tom Cruise, Uma Thurman, Juliette Binoche i Meg Ryan pojawią się w kreacjach kampanii kanału Kino TV, która rusza 13 maja pod hasłem: „Filmy Twojego życia”. Wiodący przekaz koncentruje się wokół uwielbianych przez widzów  produkcji z oferty programowej Kino TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-kino-tv-pod-haslem-_filmy-twojego-zycia_,382435,artykul.html

Kampania potrwa do 15 czerwca i obejmie szereg aktywności w mediach. Będzie prowadzona w Internecie, prasie, radiu, telewizji oraz w przestrzeni miejskiej (autobusy). Poza tradycyjnymi formatami reklamowymi, jednym z elementów kampanii będą quizy, które pojawią się na Facebooku Kino TV oraz w serwisach zewnętrznych. Działania promocyjne uwzględniają również współpracę z influencerem oraz operatorami.

Koncept kreatywny koncentruje się wokół inspirujących i motywujących do działania cytatów z filmów. „Sami ustalamy, ile jesteśmy warci” („Jerry Maguire”), „Nie jest łatwo, kiedy się wyróżniasz” („Czekolada”), „Nie udawaj obojętności” („Gattaca – Szok przyszłości”) – to przykłady haseł, które wykorzystane zostały w kreacjach reklamowych.

Uwzględnione w kampanii filmy, to produkcje znane i uwielbiane. Takie, do których widzowie chętnie wracają. Bawią, wzruszają, inspirują, czasami dostarczają adrenaliny – zawsze jednak, wywołują emocje. Wśród nich znalazły się m.in. tytuły: „Jerry Maguire”, „Czekolada”, „Gattaca – Szok przyszłości”, „Robin Hood: Książę złodziei”, „Ostatni Mohikanin” czy „Bezsenność w Seattle”. Będzie je można obejrzeć w maju i w czerwcu na antenie Kino TV.

Pomysł kampanii przygotowała Agencja GoodAd. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media wraz z działem marketingu Kino Polska TV S.A.

Wraz ze startem kampanii rusza w nowej odsłonie strona internetowa kanału www.kinotv.pl. Odświeżona zostaje również oprawa graficzna Kino TV.

Źródło: Kino Polska TV S.A.

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa strategia wizerunkowa marki Durex
Najnowsza kampania marki Durex – Gorące Letnie Noce to efekt nowej strategii wizerunkowej. Marka skupia się na bardziej lifestylowej i edukacyjno-społecznej komunikacji, podążając za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Kooperacja z zespołem The Dumplings oraz powstała piosenka pt. „Bez słów”, mają...
Adaptery Techart w ofercie Foxfoto
Firma Foxfoto, ma przyjemność poinformować o pojawieniu się w ofercie nowej marki - Techart.
Benq: cztery nowe, 20-punktowe ekrany dotykowe
BenQ wprowadził na rynek kolejne cztery interaktywne, wielkoformatowe ekrany LED z rodziny IFP (ang. Interactive Flat Panel) zaprojektowane do zastosowań edukacyjnych i biznesowych – 55 calowy model RM5501K i 75 calowy RM7501K o jasności 350 nitów (cd/m2), 65 calowy model RMP6501K o jasności 450 nitów i 86 calowy RM8601K o jasności 400 nitów. Wszystkie cztery...
Sześć nowych szyldów zdobi ulice Elbląga
Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. W pierwszej edycji to przedsiębiorcy zgłaszali się do konkursu, tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta. Były to m.in. Sosnowiec, Jaworzno, Inowrocław, Zakopane i Szczecin, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów,...
Integart na Festiwaldruku.pl z premierowymi pokazami HP Stitch
Najbliższe, jesienne spotkanie branżowe – FestiwalDruku.pl zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem, bo w dniach 18 i 19 września zapraszamy do hali nr 3 EXPO XXI w Warszawie, gdzie na stoisku E6, w specjalnie przygotowanych strefach ekspozycyjnych będziemy czekali na Państwa z najnowszym portfolio maszyn i urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego. Tegoroczne stoisko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764