logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Kino TV pod hasłem „Filmy Twojego życia”

  PR 14.05.2019, przeczytano 1333 razy
ilustracjastrzałka

Tom Cruise, Uma Thurman, Juliette Binoche i Meg Ryan pojawią się w kreacjach kampanii kanału Kino TV, która rusza 13 maja pod hasłem: „Filmy Twojego życia”. Wiodący przekaz koncentruje się wokół uwielbianych przez widzów  produkcji z oferty programowej Kino TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-kino-tv-pod-haslem-_filmy-twojego-zycia_,382435,artykul.html

Kampania potrwa do 15 czerwca i obejmie szereg aktywności w mediach. Będzie prowadzona w Internecie, prasie, radiu, telewizji oraz w przestrzeni miejskiej (autobusy). Poza tradycyjnymi formatami reklamowymi, jednym z elementów kampanii będą quizy, które pojawią się na Facebooku Kino TV oraz w serwisach zewnętrznych. Działania promocyjne uwzględniają również współpracę z influencerem oraz operatorami.

Koncept kreatywny koncentruje się wokół inspirujących i motywujących do działania cytatów z filmów. „Sami ustalamy, ile jesteśmy warci” („Jerry Maguire”), „Nie jest łatwo, kiedy się wyróżniasz” („Czekolada”), „Nie udawaj obojętności” („Gattaca – Szok przyszłości”) – to przykłady haseł, które wykorzystane zostały w kreacjach reklamowych.

Uwzględnione w kampanii filmy, to produkcje znane i uwielbiane. Takie, do których widzowie chętnie wracają. Bawią, wzruszają, inspirują, czasami dostarczają adrenaliny – zawsze jednak, wywołują emocje. Wśród nich znalazły się m.in. tytuły: „Jerry Maguire”, „Czekolada”, „Gattaca – Szok przyszłości”, „Robin Hood: Książę złodziei”, „Ostatni Mohikanin” czy „Bezsenność w Seattle”. Będzie je można obejrzeć w maju i w czerwcu na antenie Kino TV.

Pomysł kampanii przygotowała Agencja GoodAd. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media wraz z działem marketingu Kino Polska TV S.A.

Wraz ze startem kampanii rusza w nowej odsłonie strona internetowa kanału www.kinotv.pl. Odświeżona zostaje również oprawa graficzna Kino TV.

Źródło: Kino Polska TV S.A.

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764