logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Kino TV pod hasłem „Filmy Twojego życia”

  PR 14.05.2019, przeczytano 205 razy
ilustracjastrzałka

Tom Cruise, Uma Thurman, Juliette Binoche i Meg Ryan pojawią się w kreacjach kampanii kanału Kino TV, która rusza 13 maja pod hasłem: „Filmy Twojego życia”. Wiodący przekaz koncentruje się wokół uwielbianych przez widzów  produkcji z oferty programowej Kino TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-kino-tv-pod-haslem-_filmy-twojego-zycia_,382435,artykul.html

Kampania potrwa do 15 czerwca i obejmie szereg aktywności w mediach. Będzie prowadzona w Internecie, prasie, radiu, telewizji oraz w przestrzeni miejskiej (autobusy). Poza tradycyjnymi formatami reklamowymi, jednym z elementów kampanii będą quizy, które pojawią się na Facebooku Kino TV oraz w serwisach zewnętrznych. Działania promocyjne uwzględniają również współpracę z influencerem oraz operatorami.

Koncept kreatywny koncentruje się wokół inspirujących i motywujących do działania cytatów z filmów. „Sami ustalamy, ile jesteśmy warci” („Jerry Maguire”), „Nie jest łatwo, kiedy się wyróżniasz” („Czekolada”), „Nie udawaj obojętności” („Gattaca – Szok przyszłości”) – to przykłady haseł, które wykorzystane zostały w kreacjach reklamowych.

Uwzględnione w kampanii filmy, to produkcje znane i uwielbiane. Takie, do których widzowie chętnie wracają. Bawią, wzruszają, inspirują, czasami dostarczają adrenaliny – zawsze jednak, wywołują emocje. Wśród nich znalazły się m.in. tytuły: „Jerry Maguire”, „Czekolada”, „Gattaca – Szok przyszłości”, „Robin Hood: Książę złodziei”, „Ostatni Mohikanin” czy „Bezsenność w Seattle”. Będzie je można obejrzeć w maju i w czerwcu na antenie Kino TV.

Pomysł kampanii przygotowała Agencja GoodAd. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media wraz z działem marketingu Kino Polska TV S.A.

Wraz ze startem kampanii rusza w nowej odsłonie strona internetowa kanału www.kinotv.pl. Odświeżona zostaje również oprawa graficzna Kino TV.

Źródło: Kino Polska TV S.A.

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od 1 maja 2019 r. agencja Studio 111 wspiera dystrybutora Solectric GmbH Polska w kompleksowych działaniach z zakresu public relations oraz odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych. Działania PR będą prowadzone w mediach branżowych oraz lifestylowych, a także szeroko rozumianej blogosferze i social media.
Daria Sacha dołącza do zarządu Groupm
Daria Sacha w roli chief commercial officera dołączyła do struktur GroupM, negocjacyjnej i technologicznej spółki wspierającej agencje mediowe WPP. Będzie rozwijała ofertę handlową GroupM i innowacje reklamowe spółki, szczególnie w obszarze nowych mediów.
Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764