Trwa kampania reklamowa naszej jubileuszowej nowości premium, lodów Grand G.O.A.T.
W Galerii Westfield Arkadia w Warszawie nasze lody wyświetlają się klientom sklepu w postaci hologramu. Za spektakularny efekt odpowiedzialny jest Hypergram, wykorzystujący technologię holograficzną 3D. Wideo można zobaczyć na naszym profilu na LinkedIn
Promocja obejmuje również emisję reklam graficznych oraz spotu wideo Grand G.O.A.T. - Greatest Of All Time, wykonanego w technice 3D przez agencję Veneo. Spot można zobaczyć na naszym profilu w serwisie YouTube oraz na stronie produktu.
Kampania trwa od kilku miesięcy. Jej pierwszym etapem była seria filmów wideo z Frizem i Wersow z Ekipy w rolach głównych. Influencerzy wystąpili w eleganckiej odsłonie, promując trzy smaki naszej jubileuszowej nowości. Spoty dostępne są na naszym profilu na YouTube oraz na Landing page produktu, a za kulisy kampanii można zajrzeć na naszym profilu LinkedIn pod linkiem. Kampania z influencerami powstała we współpracy ze znanym polskim reżyserem, operatorem, twórcą niecodziennych i poruszających wyobraźnie obrazów — Bartoszem Prokopowiczem, autorem hitowego netflixowego serialu "Dziewczyna i Kosmonauta". Więcej o współpracy na naszym profilu na LinkedIn.
Źródło: PPL Koral