logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa lodów Grand G.O.A.T.

  PR 04.08.2024, przeczytano 360 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania reklamowa naszej jubileuszowej nowości premium, lodów Grand G.O.A.T. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-lodow-grand-g.o.a.t.,405230,artykul.html

W Galerii Westfield Arkadia w Warszawie nasze lody wyświetlają się klientom sklepu w postaci hologramu. Za spektakularny efekt odpowiedzialny jest Hypergram, wykorzystujący technologię holograficzną 3D. Wideo można zobaczyć na naszym profilu na LinkedIn

ilustracjastrzałka

Promocja obejmuje również emisję reklam graficznych oraz spotu wideo Grand G.O.A.T. - Greatest Of All Time, wykonanego w technice 3D przez agencję Veneo. Spot można zobaczyć na naszym profilu w serwisie YouTube oraz na stronie produktu.

Kampania trwa od kilku miesięcy. Jej pierwszym etapem była seria filmów wideo z Frizem i Wersow z Ekipy w rolach głównych. Influencerzy wystąpili w eleganckiej odsłonie, promując trzy smaki naszej jubileuszowej nowości. Spoty dostępne są na naszym profilu na YouTube oraz na Landing page produktu, a za kulisy kampanii można zajrzeć na naszym profilu LinkedIn pod linkiem. Kampania z influencerami powstała we współpracy ze znanym polskim reżyserem, operatorem, twórcą niecodziennych i poruszających wyobraźnie obrazów — Bartoszem Prokopowiczem, autorem hitowego netflixowego serialu "Dziewczyna i Kosmonauta". Więcej o współpracy na naszym profilu na LinkedIn.

Źródło: PPL Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764