logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej

  PR 20.05.2016, przeczytano 1096 razy
ilustracjastrzałka

Lody „Dla wszystkich, których kochamy” - przekonuje marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej w realizowanej od marca kampanii reklamowej. To już trzeci sezon obecności młodszej marki PPL Koral na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-marki-bracia-koral---lody-jak-dawniej-,28627,artykul.html

Nowy serwis www

Przed rozpoczęciem kampanii, na początku roku, marka Bracia Koral wdrożyła nowoczesny serwis www. Na stronie, oprócz prezentacji asortymentu produktów, konsumenci mogą znaleźć stale poszerzaną bazę przepisów na desery i filmów z inspiracjami. Na bieżąco są także aktualizowane informacje o przedsięwzięciach, w które angażuje się marka.

Nowoczesne narzędzia, tradycyjny smak

Serwis www został w pełni zintegrowany z mediami społecznościowymi. Na stronie głównej w czasie rzeczywistym udostępniane są wpisy publikowane na Facebooku i Instagramie. Kanały w Social Mediach są stale rozwijane. Od momentu uruchomienia strony na Facebooku w lipcu ubiegłego roku marka zgromadziła ponad 10 tysięcy fanów. Liczba użytkowników śledzących aktywność marki w wymienionych kanałach stale rośnie.

Spoty i wskazania sponsorskie

W trwającej kampanii reklamowej widzowie mogą oglądać spoty reklamowe marki Bracia Koral w Telewizji Polskiej i Telewizji Polsat. Marka zdecydowała się ponownie na lokowanie produktów w popularnych programach oraz emisję spotów radiowych. Ponadto kampanię wspierają wskazania sponsorskie.

- W tym sezonie postawiliśmy na szeroką ekspozycję marki Bracia Koral w mediach tradycyjnych. Równolegle prowadzone są działania w Internecie, wspierane działaniami media relations - mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. Cieszy nas fakt, że coraz więcej konsumentów sięga po produkty marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, doceniając ich walory smakowe i wysoką jakość naszych lodów, przygotowywanych według specjalnie wyselekcjonowanych receptur - dodaje.

Nie tylko ATL

W celu dywersyfikacji kanałów promocji, w bieżącym sezonie uruchomione zostały również działania z zakresu public relations. W maju marka uruchomiła nowoczesne biuro prasowe w technologii wite-service. Bieżące materiały prasowe poświęcone nowościom można pobierać ze specjalnie przygotowanej strony internetowej.

Aktywność marki Bracia Koral można śledzić na stronie www.braciakoral.pl oraz na stronach www.facebook.com/braciakoralPL i https://www.instagram.com/bracia_koral/.

Źródło: PPL Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764