logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Moto.pl i Autotrader.pl z konkursem na hasło reklamowe

   09.08.2010, przeczytano 4560 razy

1. sierpnia ruszyła kampania reklamowa serwisów Moto.pl i Autotrader.pl. Chevrolet Cruze to główna nagroda w konkursie towarzyszącym działaniom promocyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-moto.pl-i-autotrader.pl-z-konkursem-na-haslo-reklamowe,11065,artykul.html

W ramach kampanii, serwisy motoryzacyjne Moto.pl i Autotrader.pl przygotowały specjalny konkurs dla użytkowników, w którym główną nagrodą jest samochód Chevrolet Cruze o wartości 60 tys. zł. Zadaniem uczestników konkursu jest stworzenie hasła reklamowego dla serwisu Moto.pl lub Autotrader.pl. Wystarczy wypełnić specjalny formularz dostępny na stronach Moto.pl i Autotrader.pl oraz wysłać wiadomość sms z kodem ze strony konkursowej.

Ogólnopolska kampania promocyjna serwisów motoryzacyjnych Agory obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej AMS (m.in. citylighty i billboardy w 8 największych miastach Polski), internet (serwisy Grupy Gazeta.pl) oraz prasę („Gazeta Wyborcza" oraz czasopisma Trader.com (Polska)). Za przygotowanie kreacji outdoorowych oraz zaplanowanie i zakup powierzchni reklamowych odpowiada dział marketingu Trader.com (Polska). Działania promocyjne i konkurs będą trwały do 30 września br. Fundatorem nagrody jest Agora.

Źródło: Agora

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Takich konkursów proszę tutaj nie prezentować. Jesteśmy głownie marketingowcami i to żenujące wciskanie nam takiego KITU. "Wymyśl hasło, Wyślij SMS i wygraj samochód!" ... przecież REKLAMUJECIE HAZARDOWĄ ZABAWĘ, a nie żaden konkurs

Najnowsze w tym dziale

124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings
Aż 124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Dziś zaczynają się prace niezależnego Jury, składającego się z 39 uznanych ekspertów komunikacji spoza SAPR, którzy wyłonią najpierw po trzech nominowanych w każdej z 14 kategorii konkursowych a potem zwycięzców....
#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie
Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w...
Zwycięzcy konkursu Artinpost 2022
Tegoroczna edycja konkursu ArtInPost dobiegła końca – znamy już zwycięzców i nagrodzone prace! Dziękujemy za ogromną liczbę zgłoszeń i wszystkie głosy w konkursie. Wasze pomysły były naprawdę #OutOfTheBox! 
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards.
Konkurs Nvidia Canvas x Komputronik
Mieliście już okazję korzystać z NVIDIA Canvas? To zupełnie nowe narzędzie, które może znacząco usprawnić pracę projektantów graficznych, ilustratorów i artystów. Żeby zachęcić Was do zapoznania się z tą technologią, NVIDIA GeForce Polska oraz Komputronik Gaming w partnerstwie z STGU przygotowali konkurs „NARYSUJ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764