logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Moto.pl i Autotrader.pl z konkursem na hasło reklamowe

   09.08.2010, przeczytano 4755 razy

1. sierpnia ruszyła kampania reklamowa serwisów Moto.pl i Autotrader.pl. Chevrolet Cruze to główna nagroda w konkursie towarzyszącym działaniom promocyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-moto.pl-i-autotrader.pl-z-konkursem-na-haslo-reklamowe,11065,artykul.html

W ramach kampanii, serwisy motoryzacyjne Moto.pl i Autotrader.pl przygotowały specjalny konkurs dla użytkowników, w którym główną nagrodą jest samochód Chevrolet Cruze o wartości 60 tys. zł. Zadaniem uczestników konkursu jest stworzenie hasła reklamowego dla serwisu Moto.pl lub Autotrader.pl. Wystarczy wypełnić specjalny formularz dostępny na stronach Moto.pl i Autotrader.pl oraz wysłać wiadomość sms z kodem ze strony konkursowej.

Ogólnopolska kampania promocyjna serwisów motoryzacyjnych Agory obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej AMS (m.in. citylighty i billboardy w 8 największych miastach Polski), internet (serwisy Grupy Gazeta.pl) oraz prasę („Gazeta Wyborcza" oraz czasopisma Trader.com (Polska)). Za przygotowanie kreacji outdoorowych oraz zaplanowanie i zakup powierzchni reklamowych odpowiada dział marketingu Trader.com (Polska). Działania promocyjne i konkurs będą trwały do 30 września br. Fundatorem nagrody jest Agora.

Źródło: Agora

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Takich konkursów proszę tutaj nie prezentować. Jesteśmy głownie marketingowcami i to żenujące wciskanie nam takiego KITU. "Wymyśl hasło, Wyślij SMS i wygraj samochód!" ... przecież REKLAMUJECIE HAZARDOWĄ ZABAWĘ, a nie żaden konkurs

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764