1. sierpnia ruszyła kampania reklamowa serwisów Moto.pl i Autotrader.pl. Chevrolet Cruze to główna nagroda w konkursie towarzyszącym działaniom promocyjnym.
W ramach kampanii, serwisy motoryzacyjne Moto.pl i Autotrader.pl przygotowały specjalny konkurs dla użytkowników, w którym główną nagrodą jest samochód Chevrolet Cruze o wartości 60 tys. zł. Zadaniem uczestników konkursu jest stworzenie hasła reklamowego dla serwisu Moto.pl lub Autotrader.pl. Wystarczy wypełnić specjalny formularz dostępny na stronach Moto.pl i Autotrader.pl oraz wysłać wiadomość sms z kodem ze strony konkursowej.
Ogólnopolska kampania promocyjna serwisów motoryzacyjnych Agory obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej AMS (m.in. citylighty i billboardy w 8 największych miastach Polski), internet (serwisy Grupy Gazeta.pl) oraz prasę („Gazeta Wyborcza" oraz czasopisma Trader.com (Polska)). Za przygotowanie kreacji outdoorowych oraz zaplanowanie i zakup powierzchni reklamowych odpowiada dział marketingu Trader.com (Polska). Działania promocyjne i konkurs będą trwały do 30 września br. Fundatorem nagrody jest Agora.
Źródło: Agora
Takich konkursów proszę tutaj nie prezentować. Jesteśmy głownie marketingowcami i to żenujące wciskanie nam takiego KITU. "Wymyśl hasło, Wyślij SMS i wygraj samochód!" ... przecież REKLAMUJECIE HAZARDOWĄ ZABAWĘ, a nie żaden konkurs