logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Moto.pl i Autotrader.pl z konkursem na hasło reklamowe

   09.08.2010, przeczytano 4718 razy

1. sierpnia ruszyła kampania reklamowa serwisów Moto.pl i Autotrader.pl. Chevrolet Cruze to główna nagroda w konkursie towarzyszącym działaniom promocyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-moto.pl-i-autotrader.pl-z-konkursem-na-haslo-reklamowe,11065,artykul.html

W ramach kampanii, serwisy motoryzacyjne Moto.pl i Autotrader.pl przygotowały specjalny konkurs dla użytkowników, w którym główną nagrodą jest samochód Chevrolet Cruze o wartości 60 tys. zł. Zadaniem uczestników konkursu jest stworzenie hasła reklamowego dla serwisu Moto.pl lub Autotrader.pl. Wystarczy wypełnić specjalny formularz dostępny na stronach Moto.pl i Autotrader.pl oraz wysłać wiadomość sms z kodem ze strony konkursowej.

Ogólnopolska kampania promocyjna serwisów motoryzacyjnych Agory obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej AMS (m.in. citylighty i billboardy w 8 największych miastach Polski), internet (serwisy Grupy Gazeta.pl) oraz prasę („Gazeta Wyborcza" oraz czasopisma Trader.com (Polska)). Za przygotowanie kreacji outdoorowych oraz zaplanowanie i zakup powierzchni reklamowych odpowiada dział marketingu Trader.com (Polska). Działania promocyjne i konkurs będą trwały do 30 września br. Fundatorem nagrody jest Agora.

Źródło: Agora

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Takich konkursów proszę tutaj nie prezentować. Jesteśmy głownie marketingowcami i to żenujące wciskanie nam takiego KITU. "Wymyśl hasło, Wyślij SMS i wygraj samochód!" ... przecież REKLAMUJECIE HAZARDOWĄ ZABAWĘ, a nie żaden konkurs

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764