logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa linii My Natural Day Dr. Oetkera

  PR 20.02.2020, przeczytano 1239 razy
ilustracjastrzałka

Od 17go lutego b.r. ruszyła silna kampania reklamowa nowej linii My Natural Day od Dr. Oetkera, pod hasłem: Tyle Dobrego z natury. Nowa linia to szeroka gama naturalnych, zbożowych i owocowych przekąsek i deserów pełnych wartościowych składników jak zboża, owoce, nasiona chia i superfruits.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-linii-my-natural-day-dr.-oetkera,385769,artykul.html

Reklama wspierająca nowości My Natural Day jest pełna słońca i naturalnej energii. Silnie buduje świadomość całej linii My Natural Day oraz komunikuje konkretne nowe produkty, które  towarzyszą  konsumentom już od rana, dodają naturalnej energii i naturalnie wpasowują się w rytm ich aktywnego dnia.

Produkty z nowej Linii My Natural Day to:

  • zbożowe śniadania: jednoporcjowe owsianki, jaglanki i gryczanka z Chia  i owocami, które wystarczy zalać gorąca wodą;
  • jednoporcjowe Kisiele SUPER FRUITS – z dodatkiem takich super fruits jak: acerola, jagody goi, dzika róża czy aronia, które zawierają 30% mniej cukru, a ponadto cukier         w nich zawarty to brązowy, nierafinowany cukier trzcinowy;
  • budynie zbożowe na bazie mąki owsianej, jaglanej  i orkiszowej, które są pożywnym podwieczorkiem, a  przygotowuje się gotując na wartościowym mleku, na 4 porcje;
  • gotowe Żelki Mini Fruits – 100% z owoców, bez żelatyny i bez dodatku cukru, które można zabrać  ze sobą wszędzie.

Różne produkty, różne historie i różni bohaterowie, a łączy je jedno:

Koncept reklamy My Natural Day powstał we współpracy klienta z agencją reklamową Bardzo. Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Mava Targosz. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media oraz Business Factory.

Kampania reklamowa  obejmuje emisję dwóch wersji reklamy 30 sek. i czterech wersji 15 sek., z których każda przedstawia inny produkt z nowej linii My Natural Day, który naturalnie wkomponowuje się w dzień. Reklama w telewizji  emitowana jest w głównych stacjach TVN, POLSAT, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w Internecie: display, VOD, media społecznościowe.

Źródło: Dr. Oetker Polska

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764