logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa oleju lnianego LenVitol

  PR 19.09.2016, przeczytano 1061 razy
ilustracjastrzałka

We  wrześniu rozpoczęła się kampania reklamowa oleju lnianego LenVitol produkowanego przez firmę Oleofarm Sp. o .o. . Autorem  kreacji oraz strategii kampanii jest agencja Optima Marketing Group, która pozyskała Klienta  w wyniku wygranego przetargu. Spot wyprodukowany został przez dom produkcyjny Papaya Films.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-oleju-lnianego-lenvitol,29953,artykul.html

Celem kampanii realizowanej pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań” jest odkrycie konsumentom  zalet oleju lnianego LenVitol oraz zachęcenie ich do wykorzystania go w przygotowaniu  posiłków. Adresatem kampanii są kobiety które dbają o dietę swoją oraz swoich bliskich i dla których synonimem dobrej, zdrowej kuchni są naturalne, nieprzetworzone produkty. Olej lniany LenVitol z dużą zawartością kwasów Omega-3 doskonale wpisuje się w ich kulinarne decyzje.  W spocie dla uwiarygodnienia przekazu wykorzystano obecność eksperta - dietetyczki.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764