We wrześniu rozpoczęła się kampania reklamowa oleju lnianego LenVitol produkowanego przez firmę Oleofarm Sp. o .o. . Autorem kreacji oraz strategii kampanii jest agencja Optima Marketing Group, która pozyskała Klienta w wyniku wygranego przetargu. Spot wyprodukowany został przez dom produkcyjny Papaya Films.
Celem kampanii realizowanej pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań” jest odkrycie konsumentom zalet oleju lnianego LenVitol oraz zachęcenie ich do wykorzystania go w przygotowaniu posiłków. Adresatem kampanii są kobiety które dbają o dietę swoją oraz swoich bliskich i dla których synonimem dobrej, zdrowej kuchni są naturalne, nieprzetworzone produkty. Olej lniany LenVitol z dużą zawartością kwasów Omega-3 doskonale wpisuje się w ich kulinarne decyzje. W spocie dla uwiarygodnienia przekazu wykorzystano obecność eksperta - dietetyczki.
Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.
Źródło: Optima Marketing Group