logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Pocztowego Konta Nestor oraz Kredytu dla Nestorów

  PR 18.09.2011, przeczytano 899 razy

18 września br. rusza telewizyjna kampania reklamowa Pocztowego Konta Nestor oraz Kredytu dla Nestorów w Banku Pocztowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-pocztowego-konta-nestor-oraz-kredytu-dla-nestorow,13518,artykul.html

W spotach Banku Pocztowego znowu będzie można zobaczyć Babcię Zenię, która przekonuje swoich znajomych, iż korzystanie z usług Banku Pocztowego przeznaczonych dla Nestorów pozwala w pełni korzystać z uroków życia – zgodnie z hasłem „Emerytura to nie wszystko”.

W reklamie Pocztowego Konta Nestor Babcia Zenia, podczas kursu tańca, przekonuje swojego partnera, iż posiadanie Konta daje nie tylko korzyści stricte finansowe ale wpłynie pozytywnie na postępy w opanowaniu kroków tanecznych.

Z kolei w spocie poświęconym Kredytowi dla Nestorów, Zenia zaprasza swoje znajome na herbatę i ciasto. Przy okazji z dumą prezentuje świeżo wyremontowaną kuchnię. Remont był możliwy dzięki skorzystaniu ze specjalnej oferty dla nestorów w Banku Pocztowym.

Kampania ma zachęcić Nestorów do korzystania ze specjalnie przygotowanej dla nich oferty. Pocztowe Konto Nestor wychodzi na przeciw Nestorom, którzy cenią sobie przywiązanie do tradycji (możliwość przynoszenia emerytury do domu przez listonosza), jak również chcieliby skorzystać z nowoczesnych usług bankowych. Promocja Kredytu dla Nestorów zapewnia dostęp do gotówki na nieprzewidziane, czy też większe wydatki.

Spoty będą emitowane do 30 września br. na antenie: TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, TVN7, TVN24 oraz Polsatu.

Kreacje reklam przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media.

Źródło: Bank Pocztowy

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764