logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa porównywarki Totalmoney.pl

  PR 09.01.2020, przeczytano 554 razy
ilustracja

7 stycznia rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa, promująca porównywarkę finansową Totalmoney.pl. Twórcy, w oparciu o popularny mem internetowy, zachęcają odbiorców do porównywania ofert kredytowych w wielu bankach, co finalnie przyniesie im wymierne korzyści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-porownywarki-totalmoney.pl,385265,artykul.html

Totalmoney.pl, internetowa wyszukiwarka kredytów, ma swoją siedzibę we Wrocławiu. Ten finansowy e-commerce od 2016 roku należy do WP Holding. W ostatnim czasie serwis przeszedł znaczącą metamorfozę. Zmienił się nie tylko wygląd strony ale – przede wszystkim – jej charakter. Proces zmian wewnątrz organizacji statecznie zakończył się w 2019 r.

W nowy rok Totalmoney.pl wchodzi z odświeżoną komunikacją, skierowaną przede wszystkim do klientów indywidualnych, którzy są zainteresowani szeroko rozumianymi usługami finansowymi.

Głównym celem kampanii reklamowej spółki jest zwrócenie uwagi na fakt, że porównywanie ofert kredytowych różnych banków może przynieść od kilku, do nawet kilkunastu tysięcy złotych oszczędności, z czego użytkownicy często mogą nie zdawać sobie sprawy.

– W życiu prywatnym zdecydowanie bardziej opłaca się stałość w uczuciach, jednak jeżeli chodzi o wybór kredytu, polecamy rozglądać się za lepszą okazją – wyjaśnia Bartosz Grabowski, dyrektor marketingu Totalmoney.pl. – W jednym miejscu zebraliśmy wiele ofert topowych banków, dzięki czemu nasi użytkownicy już w 5 minut mogą wybrać najkorzystniejszą dla siebie opcję i zaoszczędzić - od kilku, do kilkunastu tysięcy złotych na kredycie. Wszystko to dzięki wyjściu poza utarty schemat i zainteresowaniu klientów ofertami innych banków niż wyłącznie ten, z którego stale korzystali do tej pory. Dodatkowym atutem Totalmoney.pl jest to, że jesteśmy porównywarką finansową w 100% pozbawioną reklam, więc korzystanie z serwisu jest po prostu bardzo wygodne – podkreśla.

Scenariusz reklamy opiera się na zaprezentowaniu sytuacji znanej z popularnego mema internetowego „distracted boyfriend”, w którym to młody, spacerujący ze swoją partnerką mężczyzna, ogląda się za inną kobietą, która idzie w przeciwnym kierunku. Spotyka się to oczywiście z uzasadnionym oburzeniem jego drugiej połówki. Autorzy spotu chcieli przewrotnie zobrazować relacje klienta z bankiem i korzyści, które płyną z porównywania wielu ofert, zanim podejmie się ostateczną decyzję.

15 sekundowy spot będzie emitowany we wszystkich kanałach stacji TVN i Polsat oraz na antenach TVP 1, TVP 2 oraz TVP Sport. Użytkownicy YouTube będą mogli zobaczyć dodatkowo 30 sekundową wersję reklamy. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Totalmoney.pl.

Spot został zrealizowany przez agencję reklamową „Dziadek do orzechów”. Na podstawie scenariusza Roksany Wantulok. Reżyserem reklamy była Anna Bajorek,  autorem zdjęć  Filip Załuska. Za produkcję odpowiedzialna była krakowska firma „Muchas Gracias”.

Źródło: Totalmoney.pl

www.totalmoney.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gawroński & Partners partnerem merytorycznym Rady Reklamy
Miło nam poinformować Państwa, że Kancelaria Gawroński & Partners S.K.A. została partnerem merytorycznym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Wierzymy, że nasza współpraca będzie miała duży wpływ na dynamiczny rozwój naszej organizacji,  zwłaszcza w obszarze działania Komisji Etyki Reklamy. Liczymy też bardzo na doświadczenie kancelarii we wdrażaniu...
ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online
„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich...
Na to pytanie pomoże Ci odpowiedzieć raport „Pandemic Personas” AnalyticsIQ. Dzięki Big Data i psychologii wspomniana firma zidentyfikowała cztery główne tożsamości klientów, jakie ujawniły się podczas pandemii: zachowawczy cynik, ostrożny optymista, obojętny pesymista, a może rozluźniony marzyciel. Jakim typem klienta jesteś ty?
Kampania Quadron autorstwa Epilog Studio
Znacie to uczucie, gdy zmęczeni zwiedzaniem jaskini w upalny dzień, odpoczywacie delektując się widokiem skał i smakiem krystalicznie czystej wody płynącej prosto z baterii kuchennej? Albo gdy podczas wędrówki po gęstym lesie przystajecie na chwilę, by popatrzeć w ciszy na wiewiórkę, która pałaszuje zapasy tuż obok palników  gazowych? A czy wpatrywaliście się kiedyś w...
Fundacja Łąka rozpoczęła współpracę z agencją marketingu internetowego Result Media. Dzięki tej współpracy jej misja, edukacja przyrodnicza i działania prospołeczne dotrą do coraz większego grona osób, którym bliski są idee ekologiczne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764