logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa szkieł progresywnych Varilux

  PR 15.10.2020, przeczytano 200 razy
ilustracjastrzałka

Essilor Polonia wystartowała z kampanią reklamową szkieł progresywnych Varilux. Jak zadbać o wzrok informuje w niej Danuta Stenka – ambasadorka marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-szkiel-progresywnych-varilux,388813,artykul.html

- Problem jest poważny – tłumaczy Monika Zosowska, Marketing Manager w Essilor Polonia. Z naszych badań wynika, że może dotyczyć nawet 10 milionów Polaków.

Chodzi o prezbiopię, czyli naturalną, fizjologiczną utratę zdolności oka do akomodacji na niewielką odległość. Jej charakterystycznym objawem jest niewyraźne widzenie w obszarze bliskim. To przypadłość, która dotyka osób po 40. roku życia. To właśnie prezbiopii jest poświęcona najnowsza kampania Varilux – marce nr1 wśród szkieł okularowych.

Spoty reklamowe o długości 15’ i 30’ pojawiły się w mediach 12 października. Ich bohaterką jest Danuta Stenka, która uczy Polaków, jak rozpoznać pierwsze objawy prezbiopii i skorygować skutki tego naturalnego procesu. Zwraca uwagę, że marce Varilux w naszym kraju zaufało już ponad pół miliona osób, a liczba ta wciąż rośnie. Szkła progresywne Varilux przywracają przejrzyste i wyraźne widzenie na każdą odległość, bez konieczności ciągłej zmiany okularów. Ich górna część odpowiada za widzenie dali, środkowa - za widzenie odległości pośrednich, natomiast dolna umożliwia widzenie bliży.

Kampania reklamowa obejmie największe stacje telewizyjne, m.in. TVP, TVN i Polsat. Będzie również prowadzona w internecie. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.

Źródło: Essilor Polonia Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trotec przedstawia nowe oprogramowanie laserowe „Trotec Ruby”
Dzięki „Ruby” praca z laserem jest prostsza i szybsza. Nowe oprogramowanie laserowe jest uruchamiane w przeglądarce internetowej i umożliwia w pełni cyfrową pracę. Trotec Ruby zostało zapropogramowane całkowicie od podstaw i oparte jest na nowoczesnej, sieciowej architekturze.
Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s
Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”.
Akcja edukacyjna Kompanii Piwowarskiej „Nie wypadaj z obiegu”
„Nie wypadaj z obiegu” to edukacyjna akcja Kompanii Piwowarskiej – największej firmy branży piwnej w Polsce. Firma przekonuje, że oddawanie butelek jest modne. Dlatego do współpracy zaprosiła magazyn GLAMOUR, modelkę Zuzę Kołodziejczyk i cenioną projektantkę – Magdę Hasiak. Efektem tej współpracy jest modna nerka, w której można nosić...
Niespełna tydzień temu marka Huawei zaprezentowała swoją najnowszą serię Mate 40, a flagowy Mate 40 Pro już został okrzyknięty nowym królem mobilnej fotografii.
Grupa Carlsberg - jeden z wiodących browarów na świecie, powierzyła realizację kluczowych projektów globalnych z zakresu E-commerce agencji Pathfinder 23.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764