logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa szkieł progresywnych Varilux

  PR 15.10.2020, przeczytano 981 razy
ilustracjastrzałka

Essilor Polonia wystartowała z kampanią reklamową szkieł progresywnych Varilux. Jak zadbać o wzrok informuje w niej Danuta Stenka – ambasadorka marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-szkiel-progresywnych-varilux,388813,artykul.html

- Problem jest poważny – tłumaczy Monika Zosowska, Marketing Manager w Essilor Polonia. Z naszych badań wynika, że może dotyczyć nawet 10 milionów Polaków.

Chodzi o prezbiopię, czyli naturalną, fizjologiczną utratę zdolności oka do akomodacji na niewielką odległość. Jej charakterystycznym objawem jest niewyraźne widzenie w obszarze bliskim. To przypadłość, która dotyka osób po 40. roku życia. To właśnie prezbiopii jest poświęcona najnowsza kampania Varilux – marce nr1 wśród szkieł okularowych.

Spoty reklamowe o długości 15’ i 30’ pojawiły się w mediach 12 października. Ich bohaterką jest Danuta Stenka, która uczy Polaków, jak rozpoznać pierwsze objawy prezbiopii i skorygować skutki tego naturalnego procesu. Zwraca uwagę, że marce Varilux w naszym kraju zaufało już ponad pół miliona osób, a liczba ta wciąż rośnie. Szkła progresywne Varilux przywracają przejrzyste i wyraźne widzenie na każdą odległość, bez konieczności ciągłej zmiany okularów. Ich górna część odpowiada za widzenie dali, środkowa - za widzenie odległości pośrednich, natomiast dolna umożliwia widzenie bliży.

Kampania reklamowa obejmie największe stacje telewizyjne, m.in. TVP, TVN i Polsat. Będzie również prowadzona w internecie. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.

Źródło: Essilor Polonia Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764