Essilor Polonia wystartowała z kampanią reklamową szkieł progresywnych Varilux. Jak zadbać o wzrok informuje w niej Danuta Stenka – ambasadorka marki.
- Problem jest poważny – tłumaczy Monika Zosowska, Marketing Manager w Essilor Polonia. Z naszych badań wynika, że może dotyczyć nawet 10 milionów Polaków.
Chodzi o prezbiopię, czyli naturalną, fizjologiczną utratę zdolności oka do akomodacji na niewielką odległość. Jej charakterystycznym objawem jest niewyraźne widzenie w obszarze bliskim. To przypadłość, która dotyka osób po 40. roku życia. To właśnie prezbiopii jest poświęcona najnowsza kampania Varilux – marce nr1 wśród szkieł okularowych.
Spoty reklamowe o długości 15’ i 30’ pojawiły się w mediach 12 października. Ich bohaterką jest Danuta Stenka, która uczy Polaków, jak rozpoznać pierwsze objawy prezbiopii i skorygować skutki tego naturalnego procesu. Zwraca uwagę, że marce Varilux w naszym kraju zaufało już ponad pół miliona osób, a liczba ta wciąż rośnie. Szkła progresywne Varilux przywracają przejrzyste i wyraźne widzenie na każdą odległość, bez konieczności ciągłej zmiany okularów. Ich górna część odpowiada za widzenie dali, środkowa - za widzenie odległości pośrednich, natomiast dolna umożliwia widzenie bliży.
Kampania reklamowa obejmie największe stacje telewizyjne, m.in. TVP, TVN i Polsat. Będzie również prowadzona w internecie. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.
Źródło: Essilor Polonia Sp. z o.o.