logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Volvo Auto Polska

  PR 05.10.2007, przeczytano 3862 razy
ilustracjastrzałka

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię swojej najmniejszej limuzyny Volvo S40. Jej celem jest prezentacja konsumentom nowej linii stylistycznej modelu, czerpiącej z najlepszych tradycji skandynawskiego wzornictwa. Kampania ma produktowo – wizerunkowy charakter. Potrwa do połowy listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-volvo-auto-polska,6162,artykul.html

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości modelu wśród dotychczasowej grupy docelowej S40, w szczególności wśród konsumentów szukających wyrafinowanych stylistycznie produktów. Chcąc to osiągnąć Volvo Auto Polska podjęło decyzję o zaprezentowaniu samochodu w otoczeniu przedmiotów oddających charakter szwedzkiego wzornictwa przemysłowego – funkcjonalność, prostotę, czystość formy i piękno.

Kampanii przyporządkowane zostało hasło „Usiądź i poprowadź nowe Volvo S40” nawiązujące swoją formą do zasad skandynawskiej sztuki. Przekaz jest wyrazisty zarówno w swojej formie jak i treści. Osią założeń kampanii są cechy leżące u podstaw samego auta. Jazda samochodem S40 jest komfortowa i przyjemna a stonowana elegancja wnętrza potęguję pozytywne wrażenia. Żeby się o tym przekonać wystarczy wsiąść do samochodu.

„Linia stylistyczna odmłodzonej wersji Volvo S40 jest naprawdę interesująca. Samochód dzięki nowej, szerszej i niższej sylwetce emanuje siłą. Designerskie rozwiązania, takie jak graficzny układ świateł, nisko położony wlot powietrza, pięknie zarysowany grill, czy wszechobecne poziome linie nadały mu dynamiczny charakter. Jeszcze więcej wrażeń czeka nas we wnętrzu auta, gdzie znajdziemy takie designerskie perełki jak „pływająca” konsola środkowa wykonana z prawdziwego drewna rozciągająca się aż do tylnej części samochodu” – mówi Mariusz Nycz, Communications Manager Volvo Auto Polska, odpowiedzialny za kampanię modelu – „Design Nowego Volvo S40 ukazuje zarówno nasze korzenie jak i kierunek, w którym zmierzamy. To przenikanie sprawdzonych rozwiązań i najnowszych trendów w dziedzinie design uczyniliśmy treścią kampanii.

Kampania komunikuje ponadto ofertę promocyjnego finansowania zakupu samochodu Volvo. Kredyt przewidziany na 3 lata ma 0% oprocentowanie. Pierwsza wpłata wyniesie 40%. Pozostałe spłaty rozłożone są na 36 równych rat. Dzięki temu rata miesięczna wyniesie nawet 908 zł.

Unikalne na polskim rynku jest to, że Volvo Auto Polska zapewnia swoim klientom brak opłaty przygotowawczej lub prowizji płatnej przez klienta. Na polskim rynku obowiązującym w tym zakresie standardem (traktowanym jako element promocyjny) jest 3% opłata przygotowawcza. Tym samym firma wprowadza nowe na polskim rynku standardy sprzedaży samochodów.

Podstawowe media wykorzystane w kampanii to : outdoor, prasa, radio, internet i marketing bezpośredni.

Layouty reklamowe kampanii pojawią się w najważniejszych dziennikach i tygodnikach opinii, takich jak Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Polityka, Forum i Wprost. Kierowcom w drodze do pracy towarzyszą również spoty radiowe „Usiądź i poprowadź nowe Volvo S40” emitowane w Radiu PIN, Zet, TOK FM, RMF FM i PR3. Strony internetowe, na których pojawia się kampania Volvo Auto Polska to Gazeta.pl, Onet-Biznes, Parkiet On-line, Bankier.pl, Money.pl.

Adaptację centralnie przygotowanej kreacji przygotowała agencja Brainshop U-Boot, kreację internetową agencja K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare a za działania direct marketing Call Center Poland S.A. Za komunikację public relations odpowiada Euro RSCG Sensors.

Źródło: Volvo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764