Pszczółki, liszki, rybki i mrówki to nowi bohaterowie wizualnej identyfikacji Warszawskiej Szkoły Reklamy. WSR przygotowała kampanie reklamową związaną z naborem do Szkoły na rok szkolny 2009/2010.
Poszukujemy kreatywnych, pracowitych i pełnych pomysłów młodych ludzi, którym damy narzędzia do realizacji ich planów zawodowych i pasji. Nowe kreacje reklamowe odzwierciedlają aspiracje słuchaczy WSR i ich niebanalne talenty. Mamy nadzieję, że pod ich wpływem dołączą do grona WSR-owców wyjątkowi ludzie, chcący pracować w świecie reklamy, zajmować się fotografią, produkcją filmowa i kreacją graficzną na potrzeby rynku reklamowego, a także tacy, którzy chcą rozwijać swoje zainteresowania i twórczy potencjał.
Mottem kampanii są hasła: Narybek kreatywny, Zapylanie umysłów, Wylęgarnia pomysłów i Pracowici kreatywni.
Reklamy umieszczone są w wagonach warszawskiego metra w postaci naklejek podłogowych. Firma AMS, dystrybutor powierzchni w wagonach metra, uznała kampanię za bardzo interesującą, umieszczając jej prezentację w swoim branżowym newsletterze.
Obecności kreacji reklamowych w wagonikach towarzyszyć będzie kampania billboardowa na stacjach metra na nośnikach firmy Stroer. Obie kampanie outdoorowe trwać będą przez czerwiec i wrzesień 2009 r. Uzupełnią je reklamy prasowe w dodatku edukacyjnym Gazety Wyborczej, reklama na łamach miesięczników Maturzysta, Gazeta Studencka i Biuletyn Fotograficzny, kampania banerowa w portalu Świat Obrazu, Stopklatka i Signs.pl oraz mailing portalu mediarun.pl Całość kampanii wspierać będą działania z zakresu marketingu wirusowego i niestandardowe formy reklamy w przestrzeni miejskiej.
Nową kampanie reklamową przygotowała: R./.M paczka kreatywna. Pakowanie - Robert Jabłoński./.Max Fudali. Paczka kreatywna współpracuje stale z Warszawską Szkoła Reklamy. Są autorami m.in. nowego informatora szkoły i identyfikacji wizualnej trwających od listopada 2008 r. Otwartych Warsztatów TosterWSR.
Źródło: WSR