logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Warszawskiej Szkoły Reklamy

  PR 15.06.2009, przeczytano 3914 razy
ilustracjastrzałka

Pszczółki, liszki, rybki i mrówki to nowi bohaterowie wizualnej identyfikacji Warszawskiej Szkoły Reklamy. WSR przygotowała kampanie reklamową związaną z naborem do Szkoły na rok szkolny 2009/2010.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-warszawskiej-szkoly-reklamy,9111,artykul.html

Poszukujemy kreatywnych, pracowitych i pełnych pomysłów młodych ludzi, którym damy narzędzia do realizacji ich planów zawodowych i pasji. Nowe kreacje reklamowe odzwierciedlają aspiracje słuchaczy WSR i ich niebanalne talenty. Mamy nadzieję, że pod ich wpływem dołączą do grona WSR-owców wyjątkowi ludzie, chcący pracować w świecie reklamy, zajmować się fotografią, produkcją filmowa i kreacją graficzną na potrzeby rynku reklamowego, a także tacy, którzy chcą rozwijać swoje zainteresowania i twórczy potencjał.

Mottem kampanii są hasła: Narybek kreatywny, Zapylanie umysłów, Wylęgarnia pomysłów i Pracowici kreatywni.

Reklamy umieszczone są w wagonach warszawskiego metra w postaci naklejek podłogowych. Firma AMS, dystrybutor powierzchni w wagonach metra, uznała kampanię za bardzo interesującą, umieszczając jej prezentację w swoim branżowym newsletterze.

Obecności kreacji reklamowych w wagonikach towarzyszyć będzie kampania billboardowa na stacjach metra na nośnikach firmy Stroer. Obie kampanie outdoorowe trwać będą przez czerwiec i wrzesień 2009 r. Uzupełnią je reklamy prasowe w dodatku edukacyjnym Gazety Wyborczej, reklama na łamach miesięczników Maturzysta, Gazeta Studencka i Biuletyn Fotograficzny, kampania banerowa w portalu Świat Obrazu, Stopklatka i Signs.pl oraz mailing portalu mediarun.pl Całość kampanii wspierać będą działania z zakresu marketingu wirusowego i niestandardowe formy reklamy w przestrzeni miejskiej.

Nową kampanie reklamową przygotowała: R./.M paczka kreatywna. Pakowanie - Robert Jabłoński./.Max Fudali. Paczka kreatywna współpracuje stale z Warszawską Szkoła Reklamy. Są autorami m.in. nowego informatora szkoły i identyfikacji wizualnej trwających od listopada 2008 r. Otwartych Warsztatów TosterWSR.

Źródło: WSR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart przejmuje firmę DS-Laser
W dniu 19.02.2021 firma Integart Sp. z o.o przejęła aktywność dystrybutora ploterów laserowych SUMMA L Series – firmę DS-LASER z Częstochowy, kierowanego przez Pana Michała Skrzypczyka, poszerzając w ten sposób znacząco wiedzę fachową oraz portfolio urządzeń w obszarze post-finishingu, o segment obróbki laserowej. Dzięki dystrybucji SUMMA L-Series...
Superbet nowym sponsorem głównym GKS Tychy
Zakłady bukmacherskie Superbet zostały sponsorem głównym piłkarskiego GKS Tychy. Walczący o awans do Ekstraklasy zespół zagra z logotypem firmy na koszulkach już w niedzielnym meczu z Zagłębiem, o czym poinformowano podczas czwartkowej konferencji prasowej na Stadionie Miejskim Tychy.
Wydarzenie on-line, dedykowane dla firm z branży poligraficznej, które interesuje temat outsourcingu, dropshippingu, automatyzacji procesów w druku.
Wielkanoc - sezonowa kategoria na ESB
Darmowa platforma European Buyers&Sellers codziennie inspiruje nowymi produktami. Umożliwia wysyłanie szybkich zapytań do kilkudziesięciu dostawców jednocześnie z całej Europy.
Firma zamierza sprostować błędne przekonania na temat drukarek atramentowych za pomocą krótkich filmów
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764