logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Warszawskiej Szkoły Reklamy

  PR 15.06.2009, przeczytano 3707 razy
ilustracjastrzałka

Pszczółki, liszki, rybki i mrówki to nowi bohaterowie wizualnej identyfikacji Warszawskiej Szkoły Reklamy. WSR przygotowała kampanie reklamową związaną z naborem do Szkoły na rok szkolny 2009/2010.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-warszawskiej-szkoly-reklamy,9111,artykul.html

Poszukujemy kreatywnych, pracowitych i pełnych pomysłów młodych ludzi, którym damy narzędzia do realizacji ich planów zawodowych i pasji. Nowe kreacje reklamowe odzwierciedlają aspiracje słuchaczy WSR i ich niebanalne talenty. Mamy nadzieję, że pod ich wpływem dołączą do grona WSR-owców wyjątkowi ludzie, chcący pracować w świecie reklamy, zajmować się fotografią, produkcją filmowa i kreacją graficzną na potrzeby rynku reklamowego, a także tacy, którzy chcą rozwijać swoje zainteresowania i twórczy potencjał.

Mottem kampanii są hasła: Narybek kreatywny, Zapylanie umysłów, Wylęgarnia pomysłów i Pracowici kreatywni.

Reklamy umieszczone są w wagonach warszawskiego metra w postaci naklejek podłogowych. Firma AMS, dystrybutor powierzchni w wagonach metra, uznała kampanię za bardzo interesującą, umieszczając jej prezentację w swoim branżowym newsletterze.

Obecności kreacji reklamowych w wagonikach towarzyszyć będzie kampania billboardowa na stacjach metra na nośnikach firmy Stroer. Obie kampanie outdoorowe trwać będą przez czerwiec i wrzesień 2009 r. Uzupełnią je reklamy prasowe w dodatku edukacyjnym Gazety Wyborczej, reklama na łamach miesięczników Maturzysta, Gazeta Studencka i Biuletyn Fotograficzny, kampania banerowa w portalu Świat Obrazu, Stopklatka i Signs.pl oraz mailing portalu mediarun.pl Całość kampanii wspierać będą działania z zakresu marketingu wirusowego i niestandardowe formy reklamy w przestrzeni miejskiej.

Nową kampanie reklamową przygotowała: R./.M paczka kreatywna. Pakowanie - Robert Jabłoński./.Max Fudali. Paczka kreatywna współpracuje stale z Warszawską Szkoła Reklamy. Są autorami m.in. nowego informatora szkoły i identyfikacji wizualnej trwających od listopada 2008 r. Otwartych Warsztatów TosterWSR.

Źródło: WSR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764