logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Warszawskiej Szkoły Reklamy

  PR 15.06.2009, przeczytano 4071 razy
ilustracjastrzałka

Pszczółki, liszki, rybki i mrówki to nowi bohaterowie wizualnej identyfikacji Warszawskiej Szkoły Reklamy. WSR przygotowała kampanie reklamową związaną z naborem do Szkoły na rok szkolny 2009/2010.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-warszawskiej-szkoly-reklamy,9111,artykul.html

Poszukujemy kreatywnych, pracowitych i pełnych pomysłów młodych ludzi, którym damy narzędzia do realizacji ich planów zawodowych i pasji. Nowe kreacje reklamowe odzwierciedlają aspiracje słuchaczy WSR i ich niebanalne talenty. Mamy nadzieję, że pod ich wpływem dołączą do grona WSR-owców wyjątkowi ludzie, chcący pracować w świecie reklamy, zajmować się fotografią, produkcją filmowa i kreacją graficzną na potrzeby rynku reklamowego, a także tacy, którzy chcą rozwijać swoje zainteresowania i twórczy potencjał.

Mottem kampanii są hasła: Narybek kreatywny, Zapylanie umysłów, Wylęgarnia pomysłów i Pracowici kreatywni.

Reklamy umieszczone są w wagonach warszawskiego metra w postaci naklejek podłogowych. Firma AMS, dystrybutor powierzchni w wagonach metra, uznała kampanię za bardzo interesującą, umieszczając jej prezentację w swoim branżowym newsletterze.

Obecności kreacji reklamowych w wagonikach towarzyszyć będzie kampania billboardowa na stacjach metra na nośnikach firmy Stroer. Obie kampanie outdoorowe trwać będą przez czerwiec i wrzesień 2009 r. Uzupełnią je reklamy prasowe w dodatku edukacyjnym Gazety Wyborczej, reklama na łamach miesięczników Maturzysta, Gazeta Studencka i Biuletyn Fotograficzny, kampania banerowa w portalu Świat Obrazu, Stopklatka i Signs.pl oraz mailing portalu mediarun.pl Całość kampanii wspierać będą działania z zakresu marketingu wirusowego i niestandardowe formy reklamy w przestrzeni miejskiej.

Nową kampanie reklamową przygotowała: R./.M paczka kreatywna. Pakowanie - Robert Jabłoński./.Max Fudali. Paczka kreatywna współpracuje stale z Warszawską Szkoła Reklamy. Są autorami m.in. nowego informatora szkoły i identyfikacji wizualnej trwających od listopada 2008 r. Otwartych Warsztatów TosterWSR.

Źródło: WSR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764