logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Warszawskiej Szkoły Reklamy

  PR 15.06.2009, przeczytano 3723 razy
ilustracjastrzałka

Pszczółki, liszki, rybki i mrówki to nowi bohaterowie wizualnej identyfikacji Warszawskiej Szkoły Reklamy. WSR przygotowała kampanie reklamową związaną z naborem do Szkoły na rok szkolny 2009/2010.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-warszawskiej-szkoly-reklamy,9111,artykul.html

Poszukujemy kreatywnych, pracowitych i pełnych pomysłów młodych ludzi, którym damy narzędzia do realizacji ich planów zawodowych i pasji. Nowe kreacje reklamowe odzwierciedlają aspiracje słuchaczy WSR i ich niebanalne talenty. Mamy nadzieję, że pod ich wpływem dołączą do grona WSR-owców wyjątkowi ludzie, chcący pracować w świecie reklamy, zajmować się fotografią, produkcją filmowa i kreacją graficzną na potrzeby rynku reklamowego, a także tacy, którzy chcą rozwijać swoje zainteresowania i twórczy potencjał.

Mottem kampanii są hasła: Narybek kreatywny, Zapylanie umysłów, Wylęgarnia pomysłów i Pracowici kreatywni.

Reklamy umieszczone są w wagonach warszawskiego metra w postaci naklejek podłogowych. Firma AMS, dystrybutor powierzchni w wagonach metra, uznała kampanię za bardzo interesującą, umieszczając jej prezentację w swoim branżowym newsletterze.

Obecności kreacji reklamowych w wagonikach towarzyszyć będzie kampania billboardowa na stacjach metra na nośnikach firmy Stroer. Obie kampanie outdoorowe trwać będą przez czerwiec i wrzesień 2009 r. Uzupełnią je reklamy prasowe w dodatku edukacyjnym Gazety Wyborczej, reklama na łamach miesięczników Maturzysta, Gazeta Studencka i Biuletyn Fotograficzny, kampania banerowa w portalu Świat Obrazu, Stopklatka i Signs.pl oraz mailing portalu mediarun.pl Całość kampanii wspierać będą działania z zakresu marketingu wirusowego i niestandardowe formy reklamy w przestrzeni miejskiej.

Nową kampanie reklamową przygotowała: R./.M paczka kreatywna. Pakowanie - Robert Jabłoński./.Max Fudali. Paczka kreatywna współpracuje stale z Warszawską Szkoła Reklamy. Są autorami m.in. nowego informatora szkoły i identyfikacji wizualnej trwających od listopada 2008 r. Otwartych Warsztatów TosterWSR.

Źródło: WSR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764