logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Reserved: #Icanboogie

  PR 07.09.2018, przeczytano 2128 razy
ilustracjastrzałka

Polska aktorka Joanna Kulig i jedna z najbardziej rozpoznawalnych  francuskich influencerek Jeanne Damas razem na scenie!  Marka Reserved zaprosiła je do współpracy  przy   jesiennej kampanii „I Can Boogie”. Trzy  etiudy filmowe promujące brand  autorstwa Gordona Von Steiner łączy wspólny hasztag  #ICanBoogie . W tym sezonie to   taniec  i muzyka będą  bardzo mocno wpisywać się w świat marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reserved%3A-icanboogie,37827,artykul.html

Dzięki swojej brawurowej roli w „Zimnej Wojnie” Pawła Pawlikowskiego Joanna Kulig zdobywa uznanie światowego kina. Jeanne Damas to ikona mody nie tylko we Francji, ale i na całym Starym Kontynencie. Obie szalenie ambitne, zdeterminowane, z dużym poczuciem humoru i potrafiące się dobrze bawić, co widać w najnowszej kampanii marki „I Can Boogie”.

ilustracjastrzałka

Pochodząca z Południa Polski Joanna Kulig od lat gra w polskich filmach, serialach i teatrach. Świetnie śpiewa i jest ulubienicą publiczności. Rola w docenionym na Festiwalu w Cannes obrazie „Zimna Wojna” to wyjątkowy moment w jej życiu. W kuluarach mówi się, że wygranych było dwoje; nagrodzonym Złotą Palmą za najlepszą reżyserię Paweł Pawlikowski i doceniona przez samą Juliette Binoche, Joanna Kulig.

Jeanne Damas to nazwisko, które powinno automatycznie wskakiwać w wyszukiwarkę po wpisaniu „ikona francuskiej mody”. Na jej Instagramie za chwilę wybije milion obserwujących, nic dziwnego, jej stylizacje wzbudzają prawdziwą obsesję. Głównie dlatego, że w niewymuszony sposób definiuje pojęcie francuskiego stylu oraz zachęca dziewczyny z całego świata do kreowania autentycznego wizerunku: „W Paryżu stawia się na prostotę i ponadczasowość, nie na trendy”.

ilustracjastrzałka

Nowa kampania Reserved „I Can Boogie” utrzymana jest w klimacie retro, a właśnie nim inspirują się bohaterki: Joanna Kulig i Jeanne Damas. Obie prezentują przecież ponadczasowy szyk czy hollywoodzką sensualność rodem z lat 60. czy 70. ze szczyptą przekorności. Są także odbiciem kobiecego temperamentu tamtych czasów. Nie wstydzą się flirtować ani uwodzić. Są pewne siebie i chcą się bawić.

- W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię - mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

ilustracjastrzałka

Nową narrację nadaje piosence występ bohaterek kampanii. Dwie charakterne kobiety; ponętna aktorka o słowiańskiej urodzie — Joanna Kulig i sensualna, francuska modelka Jeanne Damas śpiewają przekornie: „Baby, I wanna keep my reputation, I'm a sensation, You try me once, you'll beg for more, oh”. Dodatkowo ten wprost porywający do tańca szlagier osiągnął ekstremalny sukces w Europie, podobnie jak nasze bohaterki.

Pierwszy rozdział kampanii Reserved "I Can Boogie / The Show" w obrazie Gordona Von Steinera to piękne wspomnienie lat 70., wielkiej estrady, niczym San Remo czy Eurowizji. Czasów gdy kobieca energia mieszała się z pasją oraz finezją, a estradowe show było dopracowane do najmniejszego detalu dając jednocześnie pole improwizacji. Z tego słynie przecież paryski sznyt czy słowiańska zadziorność, które prezentują Kulig i Damas. Na ekranie towarzyszy im grupa  profesjonalnych tancerzy wykonujących elementy tańca boogie-woogie. Reżyserowi, który współpracuje z największymi markami branży mody (Gucci, Prada, Miu Miu) udało się uchwycić ducha lat 70. oraz przenieść estetykę tej dekady na ekran. To już jego kolejna produkcja z Reserved. Wiosną tego roku ożywił szalone lata 80. w kampanii marki z Cindy Crawford. Energetyczny taniec „I can Boogie” to zasługa Richard’a Jacksona, odpowiadającego min. za choreografię występów Lady Gaga.

Źródło: Reserved

www.reserved.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764