logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Resideo „Pawełek sam w domu”

  PR 21.07.2020, przeczytano 886 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała międzynarodowa kampania Resideo, która w przewrotny sposób prezentuje portfolio produktów marki Honeywell Home dla inteligentnego i bezpiecznego domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-resideo-_pawelek-sam-w-domu_,387845,artykul.html

Tytułowym bohaterem spotu reklamowego „Pawełek sam w domu” jest 12-letni chłopiec, który pod nieobecność rodziców, urządza w domu wakacje. Dzięki produktom marki Honeywell Home unika niebezpieczeństw i – dobrze się bawiąc – może czuć się bezpiecznie w czasie, kiedy rodzice spędzają czas poza domem.

Kamerę bezpieczeństwa, czujnik tlenku węgla, detektor dymu, termostat oraz czujnik zalania umieszczono w zabawnej historii, z której odbiorcy mogą również wyciągnąć walory edukacyjne. To dzięki Pawełkowi i jego perypetiom widzowie dowiedzą się, w jaki sposób produkty Honeywell Home mogą pomóc im chronić swoje rodziny przed niewidzialnym zagrożeniem – czadem – poprzez szereg zaawansowanych alarmów tlenku węgla, zaś detektory dymu pozwolą im ochronić się przed dymem. Dodatkowo, zobaczą, jak utrzymywać komfortową temperaturę w domu, jednocześnie oszczędzając energię dzięki inteligentnym termostatom, czy też jak monitorować potencjalne incydenty w domu za pomocą inteligentnych kamer. Dzięki śledzeniu losów chłopca mogą również zobaczyć, jak otrzymywać powiadomienia o wyciekach wody, zanim staną się jeziorami. To wszystko dzięki zastosowaniu innowacyjnych produktów oferowanych przez Resideo.

Kampanię „Pawełek sam w domu” przygotowano dla Polski oraz 16 krajów, jak m.in. Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Szwecja, Włochy i Węgry. Międzynarodowa nazwa kampanii to Smart Boy Campaign.

- Naszym celem – tworząc kampanię, którą wdrażymy na kilkunastu rynkach europejskich – było zaprezentowanie produktów Honeywell Home w historii, która wywoła na twarzach odbiorców uśmiech i wzbudzi pozytywne skojarzenie z marką. Zależało nam na tym, aby każdy pomyślał, że chciałby być Pawełkiem i posiadać takie „gadżety” w swoim domu! Przedstawiliśmy rozwiązania dla inteligentnego i bezpiecznego domu w historii opartej na zaufaniu, w którą wkomponowaliśmy nasze produkty, które w domu – naszej twierdzy – pomogą zadbać o komfort i bezpieczeństwo – podkreśla Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo. Od ponad 10 lat odpowiada za strategię i komunikację w koncernach międzynarodowych, wprowadzając produkty na rynek, prowadząc kampanie edukacyjne zwiększające sprzedaż, rozpoznawalność marek, a także zdobywające międzynarodowe nagrody (Stevie, Spotlight, 2 Magellany). Została nagrodzona tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2019 w kategorii „Master of International Marketing”. - Film ma charakter humorystyczny oraz poglądowy. Należy pamiętać, że montaż produktów Honeywell Home powinien zostać przeprowadzony przez uprawnionego instalatora – dodaje.

Spoty dla 17 krajów przygotowała agencja Procontent we współpracy z Newsrm.tv.

- Nasza kampania pokazuje jak ważna obecnie jest rola storytellingu, dzięki któremu w kreatywny sposób można przybliżyć produkty brandu. Dzięki oddziaływaniu na emocje, jesteśmy w stanie przekazać więcej treści, które z pewnością zapadną w pamięć odbiorcy – mówi Katarzyna Mąkólska, PR Manager w Procontent Communication.

Za promocję spotów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (7 krajów) odpowiada agencja Kerris Group.

Źródło: Resideo

www.resideo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764