logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Resideo nagrodzona platyną w konkursie Marcom Awards

  PR 10.11.2022, przeczytano 366 razy
ilustracjastrzałka

Kampania Resideo „Smart Boy 2 | Smart Trick” zdobyła platynową nagrodę w konkursie MarCom Awards, który honoruje doskonałość w marketingu i komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-resideo-nagrodzona-platyna-w-konkursie-marcom-awards,397917,artykul.html

MarCom Awards to międzynarodowy konkurs, honorujący doskonałość w marketingu i komunikacji. Jego organizatorem jest Association of Marketing and Communication Professionals (AMCP) – międzynarodowa organizacja, założona w 1995 roku, która zrzesza kilka tysięcy profesjonalistów z dziedziny marketingu, komunikacji, reklamy i public relations.

W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 6000 prac z ponad 40 krajów. Platynową nagrodę w kategorii „YouTube Video” otrzymała firma Resideo za kampanię „Smart Boy 2 | Smart Trick”.

O kampanii „Smart Boy 2 | Smart Trick”

W wyniku pandemii COVID-19 funkcja naszych domów znacznie się poszerzyła. Strefy wcześniej ograniczone do odpoczynku stały się wielofunkcyjnymi przestrzeniami, w których nie tylko mieszkamy, ale też pracujemy, uprawiamy sporty i bawimy się. Zmiana ta sprawiła, że zaczęliśmy poświęcać więcej czasu oraz uwagi do zarządzania przestrzenią swoich domów, co z kolei doprowadziło do większego zainteresowania technologiami smart home. Na fali tych zmian Resideo postanowiło wprowadzić inteligentny termostat evohome evolved, który umożliwia łatwe kontrolowanie temperatury w domu. Firma promowała go w krajach Europy Środkowo-Wschodniej poprzez kampanię „Smart Boy 2 | Smart Trick”, będącą kontynuacją akcji „Smart Boy”.

Firma Resideo, której przyświeca hasło „Komfort dla każdego” postanowiła poprzez kampanię zwrócić się do konsumentów oraz instalatorów i zakomunikować im, że nowoczesne technologie są łatwe w użyciu i w instalacji.

Filarem kampanii jest spot oparty na storytellingu. Przedstawia historię chłopca, który uczy swoich dziadków korzystania ze świeżo zamontowanego termostatu evohome evolved. Film został obejrzany prawie 3 mln razy w Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.

- Widząc sukces kampanii „Smart Boy” ("Pawełek sam w domu"), która została nagrodzona w konkursie Spotlight w 2020 roku, postanowiliśmy kontynuować koncept "Pawełka" – tym razem jako bohatera domu. Cieszymy się, że po raz kolejny nasza praca została doceniona na międzynarodową skalę – mówi Natalia Długosz, manager ds. marketingu i komunikacji Resideo w regionie EMEA.

Źródło: Resideo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764