Kampania Resideo „Smart Boy 2 | Smart Trick” zdobyła platynową nagrodę w konkursie MarCom Awards, który honoruje doskonałość w marketingu i komunikacji.
MarCom Awards to międzynarodowy konkurs, honorujący doskonałość w marketingu i komunikacji. Jego organizatorem jest Association of Marketing and Communication Professionals (AMCP) – międzynarodowa organizacja, założona w 1995 roku, która zrzesza kilka tysięcy profesjonalistów z dziedziny marketingu, komunikacji, reklamy i public relations.
W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 6000 prac z ponad 40 krajów. Platynową nagrodę w kategorii „YouTube Video” otrzymała firma Resideo za kampanię „Smart Boy 2 | Smart Trick”.
O kampanii „Smart Boy 2 | Smart Trick”
W wyniku pandemii COVID-19 funkcja naszych domów znacznie się poszerzyła. Strefy wcześniej ograniczone do odpoczynku stały się wielofunkcyjnymi przestrzeniami, w których nie tylko mieszkamy, ale też pracujemy, uprawiamy sporty i bawimy się. Zmiana ta sprawiła, że zaczęliśmy poświęcać więcej czasu oraz uwagi do zarządzania przestrzenią swoich domów, co z kolei doprowadziło do większego zainteresowania technologiami smart home. Na fali tych zmian Resideo postanowiło wprowadzić inteligentny termostat evohome evolved, który umożliwia łatwe kontrolowanie temperatury w domu. Firma promowała go w krajach Europy Środkowo-Wschodniej poprzez kampanię „Smart Boy 2 | Smart Trick”, będącą kontynuacją akcji „Smart Boy”.
Firma Resideo, której przyświeca hasło „Komfort dla każdego” postanowiła poprzez kampanię zwrócić się do konsumentów oraz instalatorów i zakomunikować im, że nowoczesne technologie są łatwe w użyciu i w instalacji.
Filarem kampanii jest spot oparty na storytellingu. Przedstawia historię chłopca, który uczy swoich dziadków korzystania ze świeżo zamontowanego termostatu evohome evolved. Film został obejrzany prawie 3 mln razy w Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
- Widząc sukces kampanii „Smart Boy” ("Pawełek sam w domu"), która została nagrodzona w konkursie Spotlight w 2020 roku, postanowiliśmy kontynuować koncept "Pawełka" – tym razem jako bohatera domu. Cieszymy się, że po raz kolejny nasza praca została doceniona na międzynarodową skalę – mówi Natalia Długosz, manager ds. marketingu i komunikacji Resideo w regionie EMEA.
Źródło: Resideo