logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Resideo nagrodzona w międzynarodowym konkursie Spotlight

  PR 17.11.2020, przeczytano 342 razy

Srebrną Nagrodę w konkursie Spotlight Awards otrzymał spot powstały w ramach kampanii „Pawełek sam w domu” (Smart Boy Campaign). Spot został zrealizowany przez agencję Procontent Communication we współpracy z Newsrm.tv na zlecenie Resideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-resideo-nagrodzona-w-miedzynarodowym-konkursie-spotlight,389193,artykul.html

Kampania „Pawełek sam w domu” otrzymała 97 punktów w kategorii Video/Audio: Commercial/Ad/PSA. Kampania Resideo przedstawia rozwiązania dla inteligentnego i bezpiecznego domu. Czujnik tlenku węgla, detektor dymu, termostat, kamerę bezpieczeństwa oraz czujnik zalania umieszczono w historii opartej na zaufaniu i idei storytellingu, dzięki której w kreatywny sposób przybliżono produkty Honeywell Home. Marka opowiada historię, która wywoła u widzów pozytywne emocje, dzięki czemu trwale zapadnie im w pamięć. Tytułowy bohater to 12-letni chłopiec, który pod nieobecność rodziców, urządza w domu wakacje. Dzięki produktom marki Honeywell Home unika niebezpieczeństw i może dobrze się bawić, kiedy rodzice spędzają czas poza domem.

- Ponad 1,5 mln obejrzeń i 55 035 godzin spędzonych na YT na oglądaniu naszego spotu pokazuje, że kampanie marketingowe można realizować w niestandardowy sposób. Produkty Honeywell Home przedstawiliśmy w historii, która wywoła na twarzach odbiorców uśmiech i wzbudzi pozytywne skojarzenie z marką. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że doceniło to również międzynarodowe Jury – podkreśla Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe globalnej marki Resideo.

Kampanię „Smart Boy” przygotowano dla 17 krajów w tym m.in. Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Polska, Szwecja, Włochy i Węgry.

Konkurs Spotlight Awards organizowany jest przez League of American Communications Professionals (LACP). Co roku do zgłaszanych jest blisko dwa tysiące projektów z całego świata.

Źródło: Resideo

www.resideo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764