logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Resideo nagrodzona w międzynarodowym konkursie Stevie Awards for Women

  PR 15.11.2022, przeczytano 841 razy
ilustracjastrzałka

Kampania Resideo „Smart Boy 2 | Smart Trick ” zdobyła złotą nagrodę w konkursie Stevie Awards for Women, który honoruje kobiety na stanowiskach kierowniczych, przedsiębiorczynie i firmy, którymi kierują. Laureatów ogłoszono podczas uroczystej gali w Caesars Palace w Las Vegas w piątek, 11 listopada.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-resideo-nagrodzona-w-miedzynarodowym-konkursie-stevie-awards-for-women,397971,artykul.html

Tegoroczna gala rozdania nagród Stevie Awards for Women in Business już za nami

Nagrody biznesowe Stevie Awards powstały w 2002 r., by honorować i wzbudzać publiczne uznanie dla osiągnięć światowych organizacji i pracujących dla nich profesjonalistów. Wśród jurorów znajduje się wielu szanowanych na świecie menedżerów, przedsiębiorców, innowatorów i pedagogów biznesu. Każdego roku organizacje z ponad 70 krajów zgłaszają do konkursu Stevie Awards ponad 12 000 nominacji.

Jednym z 8 konkursów wchodzących w skład Stevie Awards jest Stevie Awards for Women in Business, którego celem jest wyróżnienie osiągnięć przedsiębiorczyń, kobiet na stanowiskach kierowniczych oraz organizacji, którymi kierują. W tym roku do Stevie Awards for Women in Business zgłoszono ponad 1500 projektów do ponad 100 kategorii, takich jak: Executive of the Year, Entrepreneur of the Year, Company of the Year, Startup of the Year, Women Helping Women oraz Women Run Workplace of the Year. Finaliści zostali wyłonieni na podstawie średnich ocen ponad 200 profesjonalistów biznesowych z całego świata. Ich wyniki również zadecydowały o przyznaniu Złotej, Srebrnej i Brązowej Nagrody Stevie, wręczonych podczas 19. dorocznej kolacji i prezentacji w Las Vegas. Resideo zdobyło złotą nagrodę w kategorii “Communications or PR Campaign of the Year – Technology”.

O kampanii „Smart Boy 2 | Smart Trick”

W wyniku pandemii COVID-19 funkcja naszych domów znacznie się poszerzyła. Strefy wcześniej ograniczone do odpoczynku stały się wielofunkcyjnymi przestrzeniami, w których nie tylko mieszkamy, ale też pracujemy, uprawiamy sporty i bawimy się. Zmiana ta sprawiła, że zaczęliśmy poświęcać więcej czasu oraz uwagi do zarządzania przestrzenią swoich domów, co z kolei doprowadziło do większego zainteresowania technologiami smart home.  Na fali tych zmian Resideo postanowiło wprowadzić inteligentny termostat evohome evolved, który umożliwia łatwe kontrolowanie temperatury w domu. Firma promowała go w krajach Europy Środkowo-Wschodniej poprzez kampanię „Smart Boy 2 | Smart Trick”, będącą kontynuacją akcji „Smart Boy”.

Punktem wyjścia kampanii było badanie, w którym udział wzięli właściciele mieszkań. Jego wyniki pokazały, że aż 26% respondentów jest niezadowolonych z temperatury panującej w domu. Ponadto, 38% właścicieli mieszkań nie ma możliwości dostosowania temperatury osobno w każdym pomieszczeniu domu, przy czym 82% chciałoby mieć taką możliwość. Mniejsza grupa respondentów (15%), która ma możliwość kontrolowania temperatury w miejscu zamieszkania, jednak tego nie robi, tłumaczy, że korzystanie z tej funkcji jest za trudne i zbyt czasochłonne. Prawie jedna trzecia (28%) właścicieli mieszkań przyznała, że ma w miejscu zamieszkania do czynienia z konfliktami związanymi z temperaturą i należą one do najczęstszych przyczyn kłótni pomiędzy domownikami.

Firma Resideo, której przyświeca hasło „Komfort dla każdego” postanowiła zwrócić się więc do konsumentów oraz instalatorów i zakomunikować im, że nowoczesne technologie są łatwe w użyciu i w instalacji.

Filarem kampanii jest spot oparty na storytellingu. Przedstawia historię chłopca, który uczy swoich dziadków korzystania ze świeżo zamontowanego termostatu evohome evolved. Film został obejrzany prawie 3 mln razy w Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.

- Sukces kampanii Smart Boy, której spot „Pawełek sam w domu” został nagrodzony w konkursie Spotlight, uwydatnił potencjał zastosowanego konceptu. Zdecydowałam się więc na jego kontynuację. Poszłam jednak o krok dalej i zbudowałam wielokanałową kampanię z wykorzystaniem m.in. digital marketingu, mediów społecznościowych i media relations. Dzięki tym działaniom, Smart Boy 2 ze spotem „Pawełek – bohater domu” na czele wygenerował zasięg na poziomie blisko 30 mln – mówi Natalia Długosz, manager ds. marketingu i komunikacji Resideo w regionie EMEA.

Stevie to już drugie wyróżnienie dla Smart Boy 2. Kampania otrzymała także platynową nagrodę w kategorii „YouTube Video” w konkursie MarCom Awards.

Źródło: Resideo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764