logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Resideo nagrodzona w międzynarodowym konkursie Stevie Awards for Women

  PR 15.11.2022, przeczytano 238 razy
ilustracjastrzałka

Kampania Resideo „Smart Boy 2 | Smart Trick ” zdobyła złotą nagrodę w konkursie Stevie Awards for Women, który honoruje kobiety na stanowiskach kierowniczych, przedsiębiorczynie i firmy, którymi kierują. Laureatów ogłoszono podczas uroczystej gali w Caesars Palace w Las Vegas w piątek, 11 listopada.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-resideo-nagrodzona-w-miedzynarodowym-konkursie-stevie-awards-for-women,397971,artykul.html

Tegoroczna gala rozdania nagród Stevie Awards for Women in Business już za nami

Nagrody biznesowe Stevie Awards powstały w 2002 r., by honorować i wzbudzać publiczne uznanie dla osiągnięć światowych organizacji i pracujących dla nich profesjonalistów. Wśród jurorów znajduje się wielu szanowanych na świecie menedżerów, przedsiębiorców, innowatorów i pedagogów biznesu. Każdego roku organizacje z ponad 70 krajów zgłaszają do konkursu Stevie Awards ponad 12 000 nominacji.

Jednym z 8 konkursów wchodzących w skład Stevie Awards jest Stevie Awards for Women in Business, którego celem jest wyróżnienie osiągnięć przedsiębiorczyń, kobiet na stanowiskach kierowniczych oraz organizacji, którymi kierują. W tym roku do Stevie Awards for Women in Business zgłoszono ponad 1500 projektów do ponad 100 kategorii, takich jak: Executive of the Year, Entrepreneur of the Year, Company of the Year, Startup of the Year, Women Helping Women oraz Women Run Workplace of the Year. Finaliści zostali wyłonieni na podstawie średnich ocen ponad 200 profesjonalistów biznesowych z całego świata. Ich wyniki również zadecydowały o przyznaniu Złotej, Srebrnej i Brązowej Nagrody Stevie, wręczonych podczas 19. dorocznej kolacji i prezentacji w Las Vegas. Resideo zdobyło złotą nagrodę w kategorii “Communications or PR Campaign of the Year – Technology”.

O kampanii „Smart Boy 2 | Smart Trick”

W wyniku pandemii COVID-19 funkcja naszych domów znacznie się poszerzyła. Strefy wcześniej ograniczone do odpoczynku stały się wielofunkcyjnymi przestrzeniami, w których nie tylko mieszkamy, ale też pracujemy, uprawiamy sporty i bawimy się. Zmiana ta sprawiła, że zaczęliśmy poświęcać więcej czasu oraz uwagi do zarządzania przestrzenią swoich domów, co z kolei doprowadziło do większego zainteresowania technologiami smart home.  Na fali tych zmian Resideo postanowiło wprowadzić inteligentny termostat evohome evolved, który umożliwia łatwe kontrolowanie temperatury w domu. Firma promowała go w krajach Europy Środkowo-Wschodniej poprzez kampanię „Smart Boy 2 | Smart Trick”, będącą kontynuacją akcji „Smart Boy”.

Punktem wyjścia kampanii było badanie, w którym udział wzięli właściciele mieszkań. Jego wyniki pokazały, że aż 26% respondentów jest niezadowolonych z temperatury panującej w domu. Ponadto, 38% właścicieli mieszkań nie ma możliwości dostosowania temperatury osobno w każdym pomieszczeniu domu, przy czym 82% chciałoby mieć taką możliwość. Mniejsza grupa respondentów (15%), która ma możliwość kontrolowania temperatury w miejscu zamieszkania, jednak tego nie robi, tłumaczy, że korzystanie z tej funkcji jest za trudne i zbyt czasochłonne. Prawie jedna trzecia (28%) właścicieli mieszkań przyznała, że ma w miejscu zamieszkania do czynienia z konfliktami związanymi z temperaturą i należą one do najczęstszych przyczyn kłótni pomiędzy domownikami.

Firma Resideo, której przyświeca hasło „Komfort dla każdego” postanowiła zwrócić się więc do konsumentów oraz instalatorów i zakomunikować im, że nowoczesne technologie są łatwe w użyciu i w instalacji.

Filarem kampanii jest spot oparty na storytellingu. Przedstawia historię chłopca, który uczy swoich dziadków korzystania ze świeżo zamontowanego termostatu evohome evolved. Film został obejrzany prawie 3 mln razy w Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.

- Sukces kampanii Smart Boy, której spot „Pawełek sam w domu” został nagrodzony w konkursie Spotlight, uwydatnił potencjał zastosowanego konceptu. Zdecydowałam się więc na jego kontynuację. Poszłam jednak o krok dalej i zbudowałam wielokanałową kampanię z wykorzystaniem m.in. digital marketingu, mediów społecznościowych i media relations. Dzięki tym działaniom, Smart Boy 2 ze spotem „Pawełek – bohater domu” na czele wygenerował zasięg na poziomie blisko 30 mln – mówi Natalia Długosz, manager ds. marketingu i komunikacji Resideo w regionie EMEA.

Stevie to już drugie wyróżnienie dla Smart Boy 2. Kampania otrzymała także platynową nagrodę w kategorii „YouTube Video” w konkursie MarCom Awards.

Źródło: Resideo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy w jury Sabre EMEA Awards
Paweł Bylicki – Prezes Public Dialog oraz Rafał Czechowski – Prezes Imago Public Relations w jury SABRE Awards EMEA 2023. To jeden z największych, międzynarodowych konkursów branży public relations, organizowany przez PRovoke Media.
Jacek Dziura z tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2021/2022
Dziś jeszcze bardziej niż dotychczas priorytetem marek jest pogłębianie relacji z konsumentami i otoczeniem. Jednym ze sposobów dotarcia do nich jest przygotowywanie wartościowych i jakościowych treści, które przyciągną uwagę i będą użyteczne. Tę potrzebę świetnie rozumie szef marketingu i PR firmy technologiczno-doradczej Future Mind, która zapewnia...
Effie dla Credit Agricole za kampanię konta z kartą z ekotworzywa
Kampania promująca Konto dla Ciebie wraz z pierwszą na polskim rynku kartą z ekotworzywa, została nagrodzona brązową statuetką w konkursie marketingowym Effie, który wyróżnia najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W konkursie wzięło udział 289 różnych akcji z rynku.
Saint-Gobain Glass Polska, wiodący producent szkła budowlanego, zaprasza wszystkich architektów, projektantów i studentów, którzy w swoich realizacjach wykorzystują produkty marki, do udziału w konkursie Saint-Gobain Glass Design Award. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace (projekty koncepcyjne lub zrealizowane) w czterech kategoriach do 31 marca 2023 r. poprzez dedykowaną...
Wielkimi krokami zbliża się 3 grudnia - Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami. To ważna data dla ogromnej grupy osób stanowiącej według szacunków nawet 10% polskiego społeczeństwa, a także wszystkich tych, którzy wspierają ich na co dzień. Z tej okazji Fundacja Avalon przygotowała szereg działań mających na celu przybliżać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764