logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Roshen z opakowaniami z materiałów Stora Enso

  PR 08.01.2025, przeczytano 489 razy
ilustracja

Roshen – jedna z wiodących w skali świata marek, specjalizujących się w wyrobach cukierniczych - wiele lat temu nawiązała współpracę ze Stora Enso przy realizowanych kampaniach sezonowych. Także w minionym roku, z myślą o produkowanych przez Roshen zestawach uwzględniających akcenty związane z Bożym Narodzeniem i Nowym Rokiem, powstało kolejne, innowacyjne opakowanie. Wykonano je na bazie Performa Light – najlżejszego kartonu typu GC2 z oferty Stora Enso, bazującego na technologii FiberLight Tec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-roshen-z-opakowaniami-z-materialow-stora-enso,407054,artykul.html

Współpraca firmy Roshen z ekspertami Stora Enso, specjalizującymi się w opakowaniach trwa od wielu lat i w dużej mierze koncentruje się na kampaniach sezonowych. Podobnie było w minionym roku, gdy pojawiła się potrzeba zaprojektowania innowacyjnego opakowania pudełkowego. Jednym z jego kluczowych elementów była pokrywa z wyciętym w niej gwiazdami. Po podświetleniu od spodu, np. za pomocą latarki zainstalowanej w smartfonie, wieczko przemienia się w swego rodzaju projektor, emitujący efekt gwiazd na ścianach i suficie.

Właściwe materiały kluczem do sukcesu

Do wykonania opakowania wykorzystano Performa Light – najlżejszy karton typu GC2 z oferty Stora Enso, znany – jak podkreśla firma – z wyjątkowej białości i gładkości. Jego niska gramatura to efekt technologii FiberLight Tec, gdzie w procesie wytwórczym znajduje zastosowanie celuloza mikrofibrylowana (MFC). Dzięki temu zredukowana zostaje też ilość surowca i energii niezbędnej do produkcji kartonu. Za sprawą Performa Light pudełko zyskało zarówno oczekiwany przez klienta walor estetyczny, jak i pożądane parametry strukturalne, zachowując jednocześnie niską gramaturę.

Innowacyjny projekt

W opakowaniu zastosowany został nowy mechanizm zamykania, którego autorem jest August Salo – projektant strukturalny Stora Enso. Dzięki temu zapewniona została jego wysoka funkcjonalność i wygoda w użytkowaniu. Oceniając współpracę z firmą Roshen, August Salo mówi: „Projekty Roshen łączą w sobie ducha świąt z kreatywnością designerską. Jako projektant, z przyjemnością opracowuję z myślą o nich takie formy i struktury, by zapewnić użytkownikowi jak najwięcej doświadczeń i miłych wspomnień. Co więcej, opakowania mają wyróżniać się na półce sklepowej, zwłaszcza w intensywnym pod względem kampanii promocyjnych okresie świąteczno-noworocznym”.

Współpraca oparta na zaufaniu

Stora Enso podkreśla, że tego typu projekty w pełni obrazują istotę i znaczenie silnego, bliskiego partnerstwa biznesowego. Bazuje ono, jak dodaje firma, na wzajemnym zaufaniu i przekonaniu przedstawicieli Rohsen do eksperckiej wiedzy i doświadczenia Stora Enso. W efekcie współpraca obu firm ma bardzo ścisły charakter, czego rezultatem są kolejne, innowacyjne opakowania, pojawiające się na rynku rok po roku.

Źródło: Stora Enso Polska

www.storaenso.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IBIS Smart Label Binder: inteligentna etykieciarka na Hunkeler Innovation Days
IBIS Integrated Bindery Systems wykorzysta Dni Innowacji Hunkeler (HID) w Lucernie, w Szwajcarii, w dniach 24-27 lutego 2025 r., aby zaprezentować unikalną inteligentną bindownicę etykiet, która wyznaczy nowe standardy branżowe w produkcji etykiet.
RemaDays 2025: Cyfrowa produkcja etykiet na stoisku Grafmasz
Już za kilka rusza 20. jubileuszowa edycja targów RemaDaysWarsaw 2025. Firma Grafmasz, czyli wieloletni producent maszyn introligatorskich z Opatowa, znany m.in. z krajarek do papieru ale również maszyn do oprawy twardej i produkcji pudełek typu rigidbox będzie po raz kolejny obecny na tym wyjątkowym wydarzeniu. Stoisko firmy zlokalizowane będzie w hali F (F2.48).
Chłodny Nadruk Transferowy w produkcji odzieży jeansowej Shein
SHEIN zmienia sposób produkcji swojej odzieży jeansowej poprzez wykorzystanie technologii Chłodnego Nadruku Transferowego (Cool Transfer Denim Printing). Ta innowacyjna metoda upraszcza proces, a także zużywa mniej wody i energii, niż dotychczasowe metody. Wykorzystując technologię Chłodnego Nadruku Transferowego (Cool Transfer Denim Printing) wyprodukowano prawie 380 000...
Agfa Jeti Condor i Agfa Jeti Tauro w ABSR
ABSR – jeden z największych na rynku francuskim resellerów produktów poligraficznych, powiększył ostatnio swój park sprzętowy o dwa rozwiązania marki Agfa. Pracę rozpoczęły tu: hybrydowa maszyna Jeti Tauro H3300 oraz bazująca na technologii roll-to-roll Jeti Condor RTR5200. Ta druga, oferująca zadruk o szerokości do 5,2 m, oznacza dla ABSR wejście w...
Nowa siedziba Stora Enso – las czuć tu na każdym kroku
Katajanokan Laituri – imponujący budynek, w którym znajduje się m.in. nowa siedziba główna Stora Enso – odzwierciedla współczesne, zrównoważone praktyki w obszarze gospodarki leśnej. Prezentuje jednocześnie możliwości wykorzystania drewna oraz potencjał zrównoważonej gospodarki leśnej. Firma ochrzciła go mianem cudu architektury...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764