logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania rozsądnej pożyczki w ING

  PR 26.02.2016, przeczytano 1517 razy
ilustracjastrzałka

W nowej kampanii reklamowej ING Bank Śląski kontynuuje promocję idei rozsądnego pożyczania. Bank zwraca uwagę, że korzyści z odpowiednio wykorzystanej pożyczki mogą być większe niż związane z nią koszty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-rozsadnej-pozyczki-w-ing,27644,artykul.html

Nowa kampania pożyczki gotówkowej w ING Banku Śląskim zachęca do działania i realizacji własnych planów. Według badania zrealizowanego dla banku przez TNS Polska, 2/3 Polaków posiada cele, które chce zrealizować w tym roku. Równocześnie połowa deklaruje, że brak pieniędzy jest główną przeszkodą w zrobieniu pierwszego kroku w ich realizacji.

Nowe spoty reklamowe banku są osadzone na pomyśle spotkania klasowego, zorganizowanego 15 lat po maturze. W rolę głównego bohatera wcielił się Adam Woronowicz. On i jego znajomi ze szkoły opowiadają o swoich osiągnięciach, które zrealizowali dzięki pożyczce. Kampania w telewizji jest wspierana działaniami w internecie. Na stronie http://www.ingbank.pl/pozyczka_online/ można m.in. zapoznać się z zasadami pożyczania.

W kampanii bank zachęca do skorzystania z oferty w czasie wizyty w oddziale lub przez internet. Dotychczasowi klienci banku mogą to zrobić w systemie bankowości internetowej - ING BankOnLine lub Moje ING, a nowi za pośrednictwem serwisu kredytowego ING dostępnego na stronie https://e-pozyczka.ingbank.pl/.

Tytuł kampanii: Pieniądze trzeba oddać, ale to co zyskasz, to Twoje
Start kampanii: 28 luty 2016 r.

Narzędzia:

  • TV:30‘ i 15’ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych,
  • Internet:VOD, YouTube, sieci reklamowe (display), social media, mobile, akcja content marketingowa
  • Materiały w placówkach banku i wyklejkach na witrynach wybranych placówek


Kreacja TV i BTL: Brain
Kreacje internetowe: GONG
Media: Mullenlowe

Źródło: ING Bank Śląski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764