W nowej kampanii reklamowej ING Bank Śląski kontynuuje promocję idei rozsądnego pożyczania. Bank zwraca uwagę, że korzyści z odpowiednio wykorzystanej pożyczki mogą być większe niż związane z nią koszty.
Nowa kampania pożyczki gotówkowej w ING Banku Śląskim zachęca do działania i realizacji własnych planów. Według badania zrealizowanego dla banku przez TNS Polska, 2/3 Polaków posiada cele, które chce zrealizować w tym roku. Równocześnie połowa deklaruje, że brak pieniędzy jest główną przeszkodą w zrobieniu pierwszego kroku w ich realizacji.
Nowe spoty reklamowe banku są osadzone na pomyśle spotkania klasowego, zorganizowanego 15 lat po maturze. W rolę głównego bohatera wcielił się Adam Woronowicz. On i jego znajomi ze szkoły opowiadają o swoich osiągnięciach, które zrealizowali dzięki pożyczce. Kampania w telewizji jest wspierana działaniami w internecie. Na stronie http://www.ingbank.pl/pozyczka_online/ można m.in. zapoznać się z zasadami pożyczania.
W kampanii bank zachęca do skorzystania z oferty w czasie wizyty w oddziale lub przez internet. Dotychczasowi klienci banku mogą to zrobić w systemie bankowości internetowej - ING BankOnLine lub Moje ING, a nowi za pośrednictwem serwisu kredytowego ING dostępnego na stronie https://e-pozyczka.ingbank.pl/.
Tytuł kampanii: Pieniądze trzeba oddać, ale to co zyskasz, to Twoje
Start kampanii: 28 luty 2016 r.
Narzędzia:
- TV:30‘ i 15’ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych,
- Internet:VOD, YouTube, sieci reklamowe (display), social media, mobile, akcja content marketingowa
- Materiały w placówkach banku i wyklejkach na witrynach wybranych placówek
Kreacja TV i BTL: Brain
Kreacje internetowe: GONG
Media: Mullenlowe
Źródło: ING Bank Śląski